නෙතූ 💟



පාධක නිර්මාණ 🔰

හායි යාලුවනේ මේක මගේපළවෙනි කතාව මම වාසු ජොබ් එකක් කරනව අවුරුදු 27 යි සාමාන්‍යයෙන් හදපු ජිම් බොඩියක් තියන ටිකක් අඳුරු පැහැ හමක් තිබුනත් හැන්ඩ්සම් පෙනුමක් තිබුන මට අපි දැන් කතාවට බහිමු 😎

මේ සිද්දිය උනේ හරියටම මම බැංකුවෙ ජොබට යන්න පටන් ගත්ත කාලෙ උදේ බස් එකේ වැඩට යන අයට කියන්න ඕන නැනෙ ඔෆිස් ටයිම් බස් එකක තියන තදබදේ කාහොම හරි ඉර කපන් නැතුව යන්න ඕන නිසා කට කපල පුරවපු බස් එකකට සෙට් උ​නේ ජැකකුත් සෙට් කරගන්න කල්පනාවෙන්මයි බස් එකට නැගල ෆුට් බෝඩ් එකෙන් ටිකක් ඇතුලට රිංඟ ගන්නකොට තමයි දැක්කෙ මාර ලස්සන චීස් බෝලයක් ඉන්නව ඒත් කොහොමද යකෝ එතෙන්ට යාගන්නෙ 😂 මේක පුරවල සැමන් ටින් එකක් වගේ 😒... මගේ වෙලාවට කොන්දොස්තර අයිය දෙයියෙක් වගේ ඇවිත් 😈 කෑගහ ගහ මැද පේලිය ඉස්සරහට යැව්ව  එයා හිටියෙ ශීට් එකක් අයිනෙ අල්ලගෙන මම මැද පේලිය දිගේ නිසා එයා ලගින්ම ගිහින් හිට ගත්ත දැන්නෙ යකො ලස්සන පෙන්නෙ.... 🤩

සුදු කිරි බොලයක් වගේ කෙල්ල උස අඩි 5/6 හෝ 7 ක් වගේ 36 විතර වෙන්න ඕන කප් සයිස් ඒකටම ගැලපෙන කැපිල පේන පුකට කලු අත් දිග පිට පලපු හැට්ටෙට තද නිල් සාරිය ඇඳල කොන්ඩෙ ගැට ගහල පුක පලුවෙ මැදට විතර කොන්ඩෙත් ඒ විතරද මේකි ලඟ එන පිස්සු හැදෙන සුවඳ ම්ම්ම්ම්ම්හ් පයිය පුපුරු ගහනව 🤩 එක අතේ මගුල් මුද්දකුත් තිබුන අයිතිකරුවෙක් සහිත වාහනයක් 😎 බලමු මටත් රෙන්ට් එකට ගන්න පුලුවන් වෙයිද කියල හහ්...🤩 

මෙහෙම යද්දි එක පාර සැර බ්රේක් පාරක් වැදුන මම විසි වෙලා ගිය පාරට අල්ලගන්න තැනක් නැතුව ඒකිගෙ සාරියට නිරාවරණය උන ඉන අහුඋනේ ඒකි ගැස්සිල ගියා 😂 මම ටක් ගාල හිටපු විදියටම හිටගෙන සොරි කියල මල් හිනාවක් දැම්ම මේකිත් මාව ගනන් නොගෙන 😒 කින්ඩි හිනාවක් දාල ඉස්සරහ බලාගත්ත.මම හිමින් හිමින් බස් එක බ්රේක් කරද්දි ගැස්සෙද්දි ඒකිගෙ පුකේ මගේ පයිය වද්ද වද්ද ගියා මුල් ටිකේ ගෑනි ඇරුණත් පහු වෙන්න ගෑනිත් ටිකක් පස්සට වෙලා මට සප් එක දෙනව වගේ තේරුන නිසා මම සිරාවටම සිද්දියට එන්ටර් උනා හිමින් හිමින් පයිය ඒකිගෙපුකට තද කරා බස් එකත් කට කපල නිසා බයකුත් නැ 😗😗

මේකි වැඩේට තවත් ඕකේ කියල මට ලයිසන් හම්බුනේ මගේ නහුත්තට නැගපු පයිය ඒකිගෙ සාරිය උඩින් පුකට හොඳට තද කරගෙන මගේ උරහිස පැත්තට ටිකක් නැමිල ආපහු ඉස්සරහට වෙලා පස්ස බලල මේකි මට හිනාවක් දාපු එකෙන් (😂 මට හිතෙන්නෙ වාහනේ අයිතිකාරය වාහනේ නඩත්තු කරනව මදී වගේ) වැඩේට ඕකේ එකත් හම්බුන නිසා මම ඒකිගෙ ඉනෙන් අල්ලගෙන පයිය පුකට තද කරගෙන බෙල්ල ලඟටමගේ මූනත් හුස්ම ඒකිගෙ බෙල්ලෙ වදින ගානටම ලං උනා ඉන ඇල්ලුවම එක පාර ඒකිට කරන්ට් වැදුන වගේ උනා මම ඉන මසාජ් කර කර පුකට ජැක සැපටම ගැහුව ඒකිත් ෆුලි එන්ජෝයි කරනව වගේ....😗 

                   ඔහොම ස්ටෑන්ඩ් එකටම ඇවිත් මම බැහැල ඒකිව හෙව්ව 🤦‍♂️ හෝලි ශිට් ඒකි මිසින්නෙ අපරාදෙ මට පට්ටම අවුල් දැන් මොනව කරන්නද යකො 😂 පයිය නහුත්තට නැගල තාමත් ඔෆිස් එකේ ටොයිලට් එකට රිංගගෙන ඒකිව මතක් කරල මල්ලි මරන්න වගේ වෙගෙන් අතේ පාරක් ගහල කැරි පාර ඒකිගෙ මුනට කියල හිතාගෙන දාල ගිහින් මම වැඩ කරා 😗😗 වැඩ ඉවර වෙලා ගෙදර යන්න බස් එකක් අල්ලගන්න මම ස්ටෑන්ඩ් එකට ගියා දෙවියන් වහන්සෙ අද මට ටොකු ඇන ඇන චැන්ස් දෙනවද කොහෙදෝ මේකිත් ඇවිත් හිටිය මම බස් නවත්තන තැනට යද්දි ඒකිත් මාව අඳුර ගත්ත වගේ ලාවට හීනි හිනාවක් දාල වෙලාව බලල බස් එකක් එනකම් වගේ වටපිට බැලුව මාත් මාකුත් නොවුන ගානට ඒකි ලඟටම ගිහින් "අක්කෙ වෙලාව ටිකක් දැනගන්න පුලුවන්ඳ?" කියල ඇහුව මේකි මගේ දිහා බලල හීනියට ආපහු හිනාවක් දාල "6.34 යි" කියල කිවිව (මම තව ඒකිගෙ ආස උනේ ඒකිගෙ කට හඬට දැන්නෙ ඒක ඇහුනෙ🤩) ඊලඟට මම එයාගෙන් වතුර බොතලේ ඉල්ලගෙන වතුර ටිකක් බීල කතාවෙන් හිතවත් උනා එයා නෙතුමිණී රත්නායක (මම නම් කියන්නෙ නෙතූ කියල) වැඩ කරන්කෙ මාතර ටවුන් එ​කේ තියන ආයතනයක.මීට අවුරුද්දකට කලින් තමයි මැරි කරල තියෙන්නෙ බැඳල මාසෙන් හස්බන්ඩ් රට ගිහින් (😂 දැන්නෙ තේරුනේ ඇයි මම වාසනාවන්ත උනේ කියල) දැන් ආපහු කතාවට එමු,

අපි කතා කර කර ඉඳද්දි බස් එකක් ආව ගාල්ල බස් එකක් මම ඒකිත් එක්කම බස් එකට නැගල පිටිපස්සෙ ශීට් එකෙන් වාඩි වෙලා කතා කර කර හිටිය බස් එක යන්න හදන්නෙ සුපුරුදු ලෙස ගාල්ල මාතර බස් එකක ඔෆිස් ටයිම් එකේ තියන තද බදේ ඇති උනා හෙමින් හෙමින් පිටි පස්සෙ ශීට් එකත් පිරෙද්දි අපි දෙන්න ලව් මුල්ලටම තල්ලු උනා මහන්සියටද නැත්නම් මායාවටද දන්නෙ නෑ මේකි පොල්හේන හන්ඳිය හරියට විතර යද්දි නිදි කිරන්න ගත්ත ටිකක් ඉස්සරහට යද්දි මගේ උරහිසට ඔලුව තියාගෙන ඇසුත් පියාගෙන ස් එකත් ගානට තාලෙට යන්නෙ හෙමින් කොට කොට ඒක නිසා ගැස්සෙන විදියට මේකිත්.හෙලවෙනව මම දන්නෙම නැතුව ඒකිගෙ පිටිපස්සෙන් එක අතක් නෙතුගේ ඉන වටේ දාගත්තෙ හීනෙන් වගේ ඒ රෝස තොල් වල ගැහුන කම්මුල් බස් එකේ තාලෙට හෙලවෙන කෙල්ල මට හරියට පිස්සු වගේ ඉන වටේ අත දාගෙන මම නෙතූව මගේ ඇඟට තා ටිකක් ලං කරගත්ත බස් එක.නිසා වැඩි දේකුත් බෑ ඒත් මට දැන් මාවම පාලනයක් නැතුව ගිහින් ඉවරයි මේකි කෑ ගහයිද දන්නෙත් නෑ ඒත් මගේ තොල් දෙක නෙතූගෙ තොල් දෙක.ලඟට ඇදිල ගියේ දන්නෙම නැතුව මගේ තොල් දෙකට නෙතූගෙ රෝස තොල් පෙති දෙක හිර ​කරගෙන තොල උරන ගමන් මම එයාගෙ පැත්තට නැමුනෙ එතකොට වටේ එවුන්ට අපිව වැඩිය නොපෙනෙ නිසා තොල් පෙති උරන ගමන් සාරිය උඩින් අනිත් අත ඒකිගෙ තනයක් උඩින් තියල නිපල් හරියෙන් ලාවට මිරිකන්න ගත්තම නෙතූටත් හයියෙන් ගැඹුරු හුස්ම වැටෙන්න ගත්ත මගේ තොල් දෙක උවමනාවෙන් උන්න ගත්ත මට නිකන් පිස්සු වගේ පයියත් අසූ හාරදාහට නැගල තියෙන්නෙ දැන් එයා හෙමින් ඇස් ඇරල කොල් උරන එක නවත්තල මගේ නලලට කිස් එකක් දීල ආදරණීය විදියට හිනාවෙලා.

 "මම බහින තැන ලඟයි දැන්" කිව්ව එහෙම කියල එයා වැලිගම හඑියෙන් බැහැගත්​ෙත මට එයාගෙ වට්සැප් නම්බර් එකත් දීල 🤩🤩🤩 .....

මතු සම්බන්ධයි෴ ♻️✅ 

වැරදි අඩුපාඩු තියේනම් කමෙන්ට් එකක් දාන්න යාලුවනේ ...ඔයාලගේ ලයික් කොමේන්ට් මත ඊලග කොටස දාන්නම් 🙏✅ 

කතෘ -  නිර්ණාමික කුකුලා



Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05