සැමියා සමඟ ඩුබායි ජීවිතය 💟 03



මගේ අතිශය ජනප්‍රියම වල් කතාව  💟🔰

ඇඩ්මින් #රාජ් ⚜️⚜️⚜️ 

හායි ගායිස් කොහොමද ඔයාලට ,මේ කතාව ලියන්න නෙමෙයි හිටියේ.ඔයාලගේ ඉල්ලීම මත තමයි ආයේ ලියන්න කියලා පටන් ගත්තේ.මේක ඉස්සරහට ලියනවද නැද්ද කියලා ඔයාලා තීරණය කරන්න.ගොඩක් දුරට මේ අවසාන කොටස වේවී.හැබැයි මන් ආස නෑ එකම කතාව ගොඩාක් ඉස්සරහට ඇදගෙන යන්න.එහෙනම් අපි කතාවට යමු නේද..

           මතකනේ එදා අන්තිමට අපි 4 දෙනාම කෑම කාලා ඉවර උනාම එම් ඩී හා ජෝශප් මගෙන් දෙයක් බලාපොරොත්තු උනා කියලා.ඒක නිශිට හෙන ප්‍ර්ශ්නයක් උනා.ආයේ මොකක් කරන්නද දන්නේ නෑ හදන්නේ කියලා.පස්සේ ඊබ්‍රාහිම් හා ජෝශප් ගිහින් සෝෆා එකෙන් වාඩි උනා මගෙයි නිශිගෙයි ශෝ එක බලන්න.මම ගිහින් නිශීට කිව්වා සර් මෙහෙම දෙයක් කිව්වා එයාල ආසයි මම ඔයාට කරනවට එයාලගේ ඉස්සරහම කියලා..නිශීගෙන් ඒකට කිසි ප්‍ර්ශ්නයක් උනේ නෑ .එයාට දැන් කොහොමත් එකයිනේ.ඒත් ප්‍ර්ශ්නේ තියෙන්නේ මට.මොකද මගේ එක ගොඩක් ලොකු නෑ .අනිවාර්යයෙන්ම මම දන්නවා මට ලැජ්ජ වෙන්න වෙනවා කියලා.නිශි යි මමයි කතා කර කර ඉන්න කොට එම් ඩී අපිට කතා කරා.ඉක්මනට එන්න කියලා.නිශී ට කිව්වා එයාලා දෙන්නගේ මැදින් වාඩි වෙන්න කියලා.ඒ දෙන්නම හිටියේ අමු නිරුවතින්.නිශිත් ඉන්නේ ඇදුම් නැතුව.මම විතරයි ඇදුම් ඇදන් ඉන්නේ.නිශී ගිහින් එයාලගෙ මැදින් වාඩි උනා.එහෙනම් රාජ් ඔයා වැඩේ පටන් ගත්තානම්.ඇදුම් ගලවලා එන්නකෝ අපේ වේසී රෙඩි වෙලා ඉන්නේ කිව්වා.

              පස්සේ මම අන්ඩවෙයාර් එක ගලවන්නේ නැතුව කලිසමයි ටී ශර්ට් එකයි ගලවපු ගමන් එම් ඩී පුදුම වෙලා බලන් ඉදියා.මොකද් මම ටිකක් චබි.මගේ කුක්කූ දෙකක් ටිකක් තියෙනවා.ඒක දැකපු එම් ඩී වාව් මේ වේසිට වැඩිය පට්ට තන් දෙකක් මූට තියෙනවනේ කියලා ජෝශප් ට කිව්වා.ජෝශපුත් ඒකනේ සර් කියල උත්තර දුන්නා.අපිට වෙනසකටත් එක්ක වෙනස් දෙයකුත් කරන්න පුලුවන් වෙයි කියලා ජෝශප් කිව්වා.පස්සේ මම දන ගහගෙන නිශීගේ රසවිලට දිව දැම්මා.එම් ඩීයි ජෝශපුයි නිශීගේ තන් දෙක මිරික මිරික බෙල්ල කිස් කරනවා.නිශී ඒ දෙන්නගේ පයියවල් අතේ ගහ ගහ ෆීලින්ග් එක විදිනවා.අපි හතර දෙනාම හොදටම ඇවිස්සිලා දැන්.පස්සේ නිශිව ඔලුවෙන් අල්ලලා එම් ඩී ගේ එක කටට දුන්නා.දෙන ගමන් මට කිව්වා අන්ඩවෙයාර් එක ගලවන්න කියලා.මම ඒක ගැලෙව්වා ගලවපු ගමන් නැගලා තිබ්බ මගේ පොඩි එක එලියට පැන්නා.ඒක දැකලා දෙන්නම හයියෙම් හිනා උනා.උබ ඔය ඇල්පෙනෙත්ද මෙච්චර කල් මේ හුත්තිට රිදෙව්වේ කියලා එම් ඩී ඇහුවා..මට මාර ලැජ්ජාව.මොනා කරන්නද,නිශි ත් ඔලුව උස්සලා බලලා හිනා උනා.පස්සේ නිශීගේන් ඇහුවා.

එම් ඩී : මේකෙනෙ කරලා උබට දන්නන්න පුලුවන්ද 

නිශි : බැහැ සර්.( කියලා හිනා උනා )

එම් ඩී : ජෝශප් මේකා පො*******ද ?

ජෝශප් : ඔව් සර්.අපි දන්නේ නෑනේ.ඒ වගක්.

පස්සේ සර් කිව්වා එහෙනම් අපිට පේන්නත් එක්කම ඔය ඇල්පෙනෙත්ත දාපන්කෝ මේ වේ***ට කියලා.පස්සේ මම නිශීව ටිකක් උස්සල අරගෙන ගහන්න පටන් ගත්තා.ඒ වේලාවේ සර් නිශීගේ කටට දෙනවා ජෝශප් නිශීගේ තන් දෙක මිරික මිරික හුරතල් කරනවා.විනාඩි දෙකක් වගේ ගහනකොට  මට යන්න ආවා.මම එලියට අරගෙන දුවලා වොශ් රූම් එකට ගියා.සර් හා ජෝශප් හයියෙන් හිනා වෙන්න ගත්තා.මූ නම් පො****ක්ම තමයි.හහහහහහහහහ්.මම වොශ් රූම් එකේ ඉදන් එනකොට නිශී ගේ පුකටයි පුසියටයි දෙන්නම එකට දාලා ගහගෙන ගහගෙන යනවා.නිශි කෑ ගහ ගහ සැප විදිනවා.මාව දැකපු සර් මෙහේ වරෙන් පො*****යා ඇවිල්ලා බලා ගනින් උබේ වේ**ට සැප දෙන විදිය.එහෙම පැය බාගයක් වගේ නිශීට නොනවත්තාම ලිගු ප්‍රහාර එල්ල කරපු දෙන්නම ආයෙත් නවත්තලා නිශීට කටට දෙන්න ගත්තා.මට අතින් අඩ ගහපු සර් ගනින් මගේ එක කටට කියලා කිව්වා .

මම කිව්වා  අනේ සර් ..... මම එහෙම එක්කෙනෙක් නෙමෙයි.පස්සේ සර්ට කේන්ති ගිහින් මාව ඇදලා අරගෙන ගනින් පො****යෝ කටට කියලා සර්ගේ තඩි පොල්ල මගේ කටේ එබුවා.මම බ්ලොග් බ්ලොග් ගගා අමාරුවෙන් කටට ගත්තා.මට අපිල්ප්පිරියාවක් ඇවිත් මම දුවලා වොශ් රූම් එකට ගිහින් වමනේ දැම්මා.ආයෙත් මම එනකොට බොස් නිශීට සෝෆා එකේ දාගෙන ගහනවා.නිශී අහ් අහ් අහ් සර් තව හයියෙන් අහ් අහ් අහ්.ඉන්න බෑ මට පලන්න මගේ එක ප්ලීස් අහ් අහ් කිය කිය පිස්සියෙක් වගේ හුකා ගන්නවා.මටම පුදුමයි මගේ ආදරනීය වයිෆ් නිශි ගැන.ජෝශප් අනෙත් පුටුවට වෙලා උගේ එක අල්ල අල්ල සරුයි නිශියි දිහා බලන් ඉන්නවා..ඒ වේලාවේ මගේ එක හොදටම බැහැලා.අගල් 2"3" විතර වෙලා.ඒක දැකපු සර් නිශීට කරන එක නවත්තලා ජෝශප් ට අඩගහලා මොකක්ද රහසින් කිව්වා.පස්සේ ජෝශපුයි නිශීයි අපේ බෙඩ් රූම් එකට ගියා.මට අඩගහපු බොස් මාගේ තන් දෙක අත ගගා උරන්න ගත්තා.මට කවදාවත් නැතුව අමුතු ෆීලින්ග් එකක් ආවා.බොස් මගෙ තන් දෙක උරන ගමන් මගේ අත අරගෙන බොස් ගේ පයිය උඩින් තියාගෙන අතේ ගස්ස ගත්තා.මටත් ඒ වේලාවේ හිතුනා ඇත්තටම මම පො****යෙක්ද කියලා.

අපි එහෙම කර කර ඉන්න කොට නිශියි ජෝශපුයි නිශීගේ ඇදුම් ටිකක් අරගෙන සාලෙට ආවා.මට හිතා ගන්න බැරි උනා මොකක්ද මේ කරන්න යන්නේ කියලා.පස්සේ නිශී ඇවිත් මාව නැගිට්ටලා එයාගේ බ්‍රා එකකුයි පෑන්ටි එකකුයි මගේ අතට දීලා කිව්වා සර් ආසයිලු ඔයා මේවා අදිනවට කියලා.මම කිව්වා පිස්සුද ඔයාට මට බෑ කියලා.පස්සේ නිශී කිව්වා අදින්න ඔයාට ලස්සනට තියෙයි කියලා.මම ඇහුවා ඔයා හිතන්නෙත් මම පො****ක් කියලද අහ්.එතකොට නිශීට කෙන්ති ගිහින් හයියෙන් කෑ ගහලා ඔව් උබ පො******** තමයි .උබ මේවා අදිනවද නැත්නම් මම අන්දවන්නද අහ්.මම මේ කිසිම දෙයක් හිතා ගන්න බෑ.ඊයේ රෑ හිටපු මගේ ආදරනීය වයිෆ් නෙමෙයි අද රෑ ඉන්නේ.නිශීගේ මේ වෙනස මට හිතාගන්නවත් බෑ.එක මොහොතකින් මෙහෙම වෙනස් වීමක්.පස්සේ නිශි මට බ්‍රා එකයි අන්දන්න ගත්තා.ඊට පස්සේ පෑන්ටි එකත් අන්දලා එයා ගිහින් අර දෙන්නා මැදින් වාඩි ගත්තා.තුන් දෙනාම මගේ දිහා බලාගෙන හිනා වෙනවා.මගෙත් හැගීම් ටික ටික වෙනස් වෙනවා වගේ මට තේරුනා.පෑන්ටිය පලාගෙන එන්න වගේ මගේ එක දගලනවා දැන්.

                                    පස්සේ බොසා ආයෙත් නිශීව පාත් කරලා එයාගේ කටට දුන්නා.ජෝශප් නිශීගේ පිටි පස්සෙන් ගහන්න ගත්තා.මට ලගට කතා කරපු සර් දන ගහගෙන නිශි එක්කම එයාගේ එක උරන්න කිව්වා.මම දන ගහලා නිශී එක්ක සර්ගේ එක උරන්න ගත්තා.නිශී කෙදිරි ගගා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා මගේ උගුරටම සර්ගේ එක ඔබන්න ගත්තා.ජෝශප් තමන්ගේ පාඩුවේ නිශීට ගහනව දිගට හරහට.කටට දෙන එක නවත්තපු සර්.නිශීව හරවලා අරගෙන ඔඩොක්කුවේ තියගෙන ගහන්න ගත්තා.මට කිව්වා යටින් දිව දාන්න කියලා.නිශී බොසාට  හොදට පොල්ලෙලි ගහන අතරේ මම යටින් ඒ දෙන්නගේ පුසි එකයි පයියයි ලෙව කනවා.ඒ වේලාවේ ජෝශප් ඇවිල්ලා මාව හරවලා නිශීගේ ජූස් පිරිලා තියෙන උගේ කලු පයිය මගේ කටේ එබුවා.

මම අප්පිරියාවෙන් ඒකත් කටට ගත්තා.නිශීට නොනවත්තාම ලිගු ප්‍රහාර එල්ල කරන ගමන් බොස් කිව්වා රාජ් නම් දැන් නියම පො*******ක් වගේ නේද නිශි .ඔව් සර්.සර්ලට ඕන දෙයක් එයාට කරන්න.එයාට පුලුවන්නම් මාව ඔයාලට දෙන්න.මටත් අයිතියක් තියෙනවා එයා ගැනත් තීරණ ගන්න.මට ඒ වේලාවේ තේරුනා නිශි මේ කරන්නේ පලිගැනීමක් කියලා.මම එයාව මේ තත්වෙට දාපු නිසා තමයි මට මේ දේවල් කරන්නේ කියලා.ජෝශප් මගේ ඔලුවෙන් අල්ලලා මගේ උගුරටම එයගෙ එක බස්සනවා.මමත් අමාරුවෙන් ඒක කටට දා ගන්නවා.පස්සේ කටට දෙන එක නවත්තපු ජෝශප් ආයෙත් ගිහින් නිශීගේ පුකට බැස්සුවා.නිශීගේ කෑ ගැහිල්ල ආයේ වැඩි උනා.

අහ් අහ් අහ් අහ් අහ් අහ් ෆක් මී හාර්ඩ් ,ඩෝන්ට් ස්ටොප්.ප්ලීස් ඩූ හාර්ඩ් අහ් අහ් අහ් අහ් අහ්.ඇයැම්  බිච් ෆ් මී අහ් අහ් හ  ඔහ් ඔහ් ඔහ් අහ් අහ් අහ් අහ් අහ් ඩෝන්ට් ස්ටොප් කිය කිය නිශි පිස්සියෙක් වගේ හුආ ගන්නවා දෙන්නටම කියලා.දෙන්නම නිශීට නොනවත්තාම පැය බගයකට කිට්ටු වෙන්න ලිගු ප්‍රහාර එල්ල කරලා පස්සේ නිශීව දන ගැස්සුවා.මටත් ඇවිල්ලා දනගහගන්න කියපු බොසායි ජෝශපුයි  අපි දෙන්නගේ මුනවල් වලට අතේ ගහන්න ගත්තා.විනාඩි පහක් වගේ යනකොට උනු උනු කැරි දාරාවක් මගේයි මගේ වයිෆ් ගෙයි මුහුන පුරා දැම්මා.පස්සේ බොස් කිව්වා අපි දැන් යන්නත් ඕන කියලා.මුලින්ම බොස් වොශ් රූම්  ගිහින් ආවා.පස්සේ ජෝශපුත් ගියා.මමයි නිශීයි තාම බිම දන ගහගෙන.නිශීට හොද ගනන්.

අද තමයි නිශී ජිවිත කාලයටම හොදටම හුකා ගත්ත පලවෙනි දවස.ජෝශප් ආවම මමයි නිශියි වොශ් රූම් එකට ගිහින් හෝදගෙන ආවා.අපි එනකොට එම් ඩී හා ජෝශප් යන්න ලෑස්ති වෙනවා.මම තාමත් බ්‍රා එකයි පෑන්ටි එකයි පිටින්.නිශී ටවල් එකක් ඇදගෙන.පස්සේ දෙන්නම නිශීව කිස්ස් කරලා අපි තවත් දවසක හම්බ වෙමුකෝ කියලා නිශීගේ අතේ යම් කිසි දෙයක් තිබ්බා. අපි යන්නම් රාජ් අපේ වේ***ව හොදට බලා ගන්න.ඕන දෙයක් තිබ්නොත් කියන්න්.අපි ඉන්නවා ඔය දෙන්නා වෙනුවෙන් හැමදාම.ආයේ දවසක එන්න බැරියැයි අපිට.නේද ජෝශප් .ඔව් සර් කියලා ජෝශප් කිව්වා .පස්සේ ඒ දෙන්නා ගියා.නිශී ආයේ වොශ් රූම් එකට ගියා.මම දොර වහලා ගිහින් සෝෆා එකෙන් වාඩි වෙලා කල්පනා කරා මොනාද කරන්න ගියේ ඒත් මොනාද සිද්ද 

උනේ.ඇයි නිශී මෙහෙම හැසිරුනේ.මට දැන් නිශීගේ මූන බලන්නත් ලැජ්ජයි.මම ඉක්මනට ඇදන් ඉදපු බ්‍රා එකයි පෑන්ටි එකයි ගලවලා මමත් වොශ් රූම් එක පැත්තට යන්න හදද්දී මම් දැක්ක ස්ටූල් එක උඩ ඩිරාම් 3000ක් ( ඒ කියන්නේ ලංකාවේ සල්ලි වලින් ලක්ශ එකහාමාරක් විතර ) තියෙනවා .මට මතක් උනා බොස් යන්න හදද්දී නිශීගේ අතේ ගුලි කරේ මේක කියලා.මම එහෙම්ම වොශ් රූම් එක පැත්තට ගියාගියා.නිශී බාත් ටබ් එකේ ඉන්නවා. මමත් මුකුත් නොකියම ගිහින් බාත් ටබ් එකට බැස්සා.


නිමි ෴ 🔰

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05