මගේ ජීවිත කතාව ( ප්‍රභා ) 💟 01



 කතෘ- ඇඩ්මින් #රාජ් ⚜️⚜️⚜️ 

 මගේ නම ප්‍රභාශ්වරී නිමන්තිකා. .මම ප්‍රභා  ලෙස හෝ නිමා ලෙස මාව හදුන්වන්නම් .. මම දකුණු පලාතේ බෙන්තර. සාමාන්‍ය පවුලකට අයත්ව සිටිමි. සාමාන්‍ය ජීවිතයක් ගත කළත්, මම තරුණ වියට පා තැබූ විගසම ලිංගිකත්වය හා පිරිමින් කෙරෙහි දැඩි උනන්දුවක් දැක්වුවෙමි.මගේ පුරුද්ද තවමත් එලෙසම පවතී.මම පිරිමි ලමයින්ට හරිම කැමතියි.මට ඒ කාලේ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ්ලා සෑහෙන්න හිටියා.ඒ හැමෝම එක්ක වගේ මම සෙක්ස් කරලා තිබ්බා.

 දැන් මගේ වයස අවුරුදු 23 ක් වන අතර මම දැන් කසාද බැදලා ඉන්නේ.මම මහතත් නෑ කෙට්ටුත් නෑ .පට්ට කෑල්ල වගේ තමයි මම හිටියේ.. මම ලස්සනයි කියලා මමම කියම එක හරි නෑ තමයි.ඒත්  මගේ සෙක්සි ලුක් එකට ආස හැමෝම වගේ කියන්නේ මම ලස්සනයි සෙක්සි කියලා.

 මම ආසයි පිරිමි ළමයින්ව රවට්ටලා ආතල් ගන්න.ඒ කියන්නේ මන් අහිංසක වගේ රගපාලා එයාලව නම්ම ගන්න.පස්සේ එයාලා හොදට මට වියදම් කරනවා.මමත් එයාලට ඕන දෙයක් දෙනවා.මම කැමතිම හාර්ඩ් සෙක්ස් වලට.මට බලෙන් කරනවා වගේ ඒවට මන් පට්ට ආසයි. විශේෂයෙන්ම මම නොදන්නා කොල්ලෝ එක්ක සෙක්ස් කරන්න පට්ට ආසයි.

මම කසාද බදින්න කලින් පවා මගේ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ්ලා දෙන්නෙක් එක්ක එක පාර  සතුටු උන අතර දැන් මම විවාහකයි. මගේ හස්බන්ඩ් නම් කියන්නේ මම  ඉතා අහිංසක සහ ලෝකයේ වඩාත්ම සරාගී හා ලස්සන කාන්තාව බවයි. මම ගොඩක්ම අදින්නේ දිග ඇදුම් .ඒවා ඇන්දම මගේ වල් ගතිය අඩුවෙලා.අහිංසක පෙනුමක් එනවා.ඒ හින්දා තමයි මගේ හස්බන්ඩ් උනත් මට කැමති උනේ.

 මගේ පපුව  34, ඉණ 32 හා පස්ස  34 වගේ..මගේ තන් දෙක එහෙම පිරිලා රවුමට තියෙන්නේ .ඒක දකින ඕනෑම කෙනෙක් තන් දෙක  මිරිකීමට හා ලෙව කකා උරන්නට ආස හිතෙනවා. පවුලේ යම් යම් කරදර නිසා මම ඉක්මනට කසාද බැන්දා. මම වයස අවුරුදු 19 ඉදන් මගේ හස්බන්ඩ් එක්ක සෙක්ස් කරා.ඊට කලින් වෙන අයත් එක්ක කරා.හස්බන්ඩ් හම්බුනාමත් කලින් බෝයි ෆ්රෙන්ඩ්ලා එක්ක හොදට වටේ ගියා.මගේ හස්බන්ඩ්ගේ නම සමිත .සමිතගේ එකත් හෙන සයිස් අගල් 7" ක් විතර.මම ඒකෙන් හොදට කර ගන්නවා .වෙලාවක් ලැබුන හැම අවස්තාවකදීම .ඒක නැත්නම් වෙන ඒවත් මට තිබුනා.හිහිහි.

 අපි විවාහ වුණේ 2019 පෙබරවාරි 5 වෙනිදා. විවාහයෙන් පස්සේ එයා මාව එයාලගේ ගෙදර එක්කන් ගියා.පස්සේ කලින් අපි හැංගී කරපු ඒවා දැන් එලිපිටම කරන්න ගත්තා.මොකද අපි දැන් බැදලනේ.අපිට දැන් තැනක් නොතැනක් නැතුව අපේ ගෙදර හැම තැනම වගේ සෙක්ස් කරා.අපි දෙන්නම එකතු වෙලා පෝර්න් වීඩියෝ බලනවා.මමත් පට්ට ආසයි ඒවා බලන්න.ඒ වල තියෙන හැම විදිහටම අපි කර කර අත්හදා බලනවා.සමිතත් මමත් අලුත් හැම පොසිෂන් එකක්ම කරනවා.අපි දෙන්නම ආස අලුත් අලුත් ෆැන්ටසි වලට.මේ ලගකදී ඉදන් සමිත් මන් එක්ක සෙක්ස් කරනකොට එයාගේ යාලුවෙක් ගැන නිතරම කියනවා.ඔහූගේ නම රාජ්.හස්බන්ඩ් හැම වෙලාවේම වගේ කියන්නේ රාජ්ගේ ඩික් එක ගැන.එයා ඒක වරිනනා කරනවා අපි සෙක්ස් කරනකොට.

ඉතින් මටත් රාජ් ගැන අදහසක් පහල වෙලයි තිබ්බේ.රාජ් ගේ පයිය ගැන කියනකොටම මගේ හුත්ත තෙත් දෙන ගානටම එනවා.අන්තිමට මම මගේ හස්බන්ඩ් එක්ක කිස් කරනකොට පවා රාජ් කියලා හිතාගෙන තමයි කරන්නේ.ඒ තරම්ම මම රාජ්ට ඇබ්බැහි උනා.මට දැන් රාජ්ට කියලා කර ගන්නකන් සිහියක් නෑ .ඒත් ඒ බව මම සමිතට පෙන්නුවේ නෑ .

දවසක් මම සමිතට කිව්වා මට ගෙදර ඉන්න කම්මැලි මම ජොබ් එකක් කරන්න ද කියලා.හස්බන්ඩ් අකමැති උනේ නෑ .පස්සේ එයා රාජ්ට කියලා තිබ්බ දන්න තැනක් තියෙනවානම් කියන්න කියලා.ඒ එක්කම හස්බන්ඩ් මට කිව්වා රාජ් ජොබ් එකක් හොයලා දුන්නොත් එයාටත් පොඩ්ඩක් සලකන්න වේවී කියලා.මන් කිව්වා හරි ඉතින් ඔයා කැමති නම් මම කැමති කියලා.

 කොහොමහරි මට ගාමන්ට් එකක ජොබ් එකක් හම්බුනා.මම ජොබ් එකට ගියාම මට තේරුනා මගේ ගාමන්ට් එකේ බොසා මන් දිහා අමුතුවෙන් වගේ බලනවා කියලා.බොසා ගේ නම රිස්වි හසන් .ඔහු ඉතා තරුණ හා කඩවසම් කෙනෙක්.පට්ට හැන්ඩ්සම්.  ඔහුගේ වයස අවුරුදු 32 ක් විතර..  මුල් කාලයේ මම හසන්ට බයෙන් තමයි හිටියේ.මොකද පොඩ්ඩක් මිස් වෙන්න් බෑ මිනිහා එතන ඉන්න හැමෝටම බනිනවා. 

 ඊට පස්සේ දවසක් මම තව කෙල්ලෙක් එක්ක මැශින් එකකට ඉඳිකටුවක් දාලා ඒකට නූලක් දාන ගමන් හිටියේ.. ඒ නූල ඉඳිකටුවෙන් ඇතුළට ගියේම නැහැ.  මගේ බොස් ඒ වෙලාවේ එතන හිටියේ. ඔහු ඒක දිහා බලලා කිව්වේ මුලින්ම නූල කටට අරන් කෙල ගාලා දාන්න කියලා.පස්සේ ඒක ලේසියෙන්ම ඇතුලට යයි කියලා.

 මට ඒක කිව්ව ගමන් හයියෙන්  හිනාවක් ගියා

.බොසා ඒක කීව්වේ ඩබල් මීනින්ග් එකක්.හසන් බොස් මන් හිනා උනේ ඇයි කියලා දැන ගත්තා.එයත් හිනා වෙලා යන්න ගියා.එදා ඉදන් එයා මාත් එක්ක ගොඩක් විවෘත උනා.මට දැන් එයා ගැන තිබුන බය නෑ .අපි ගොඩක් සමීප උනා.

 මට බොස් එක්ක එකට ඉන්න ආසාවක් ආවා.බොස්ගේ කලිසමෙන් ඉස්සරහට නෙරලා තියෙන පයිය එහෙම සමහර වෙලාවට මම හොරෙන් බලනවා.ඒක මතක් වෙනකොට මගේ නන්ගිත් හොදටම තෙත් වෙනවා.ඒත් මම ඔහුගෙන් වචනයක් එනකන් බලන් හිටියා.මට ඉස්සර වෙන්න ඕන උනේ නෑ .

  මේ විදියට දවස ගෙවිලා ගියා.දවසක් මම මොකක්ද වැඩකට බොස්ගේ කැබින් එකට ගියා.. ඒ වෙලාවේ එයා නැගිටලා ඇවිත් මගේ උරහිසෙන් අල්ලගෙන ප්‍රභා මම ඔයාට ගොඩක් කැමතියි, මම ඔයාව දැක්ක දවසේ ඉදන් මම ඔයාට ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තා.මම ආසයි ඔයාට.ඔයා කැමතිනම් අපි එලියේ කොහේහරි මීට් වෙමුද කියලා බොසා එක පාරම කියවගෙන කියවගෙන ගියා.එක පාරටම ඒ වගේ දෙයක් බොස්ගෙන් මම බලාපොරොත්තු උනේ නෑ .ඒවා අහපු ගමන් මගේ තොල කට වේලෙන්න ගත්තා.

මම දැක්කා එයා ඒ වෙලාවේ එයාගේ මල්ලි බබා අල්ලන ගමන් මගේ පිටි පස්සෙන් හේත්තුව දාගෙන හිටියේ.ඒක පුපුරන්න ලංවෙලා වගේ තිබ්බේ.ඒක අඩුම වශයෙන් අගල් 9 ක් වත් ඇති කියලා මට හිතුනා.එයාගේ ඒ වැඩේ නිසා මටත් ජූස් ගලන්න පටන් අරන් තිබ්බේ.මම බොස්ට උත්තරයක් දෙන්න ගියේ නෑ .ඒ වෙලාවේ ඔහු එයාගේ විසිටින්ග් කාඩ් එක අරගෙන මට දුන්නා .ඒක දීලා එයා යන්න හදන ගමන් මගේ අත අරගෙන එයාගේ පයිය උඩින් තියලා මිරිකල ගියේ.මට නිකන් විදුලියක් කෙටුවා වගේ එක පාරටම .ඒක හෙන සයිස් එකට මගේ අතට අහු උනා.

මන් ගෙදර ගිහිනුත් කල්පනා කරේ හසන්ගේ පයිය ගැන.මට ඇත්තටම ආසාවක් ආවා ඒක ගැන.මම කල්පනා කර කර ඉන්නකොට සමිත ඇහුවා මුකුත් ප්‍රශ්නයක් ද කියලා.මම කිව්වා නෑ එහෙම දෙයක් නෑ කියලා.ඒත් එයාට ඒක තේරුනා.ඒ පාර මම ඇත්තම විස්තරෙ හස්බන්ඩ්ට කිව්වා.එයා කිව්වේ ඔයා බොස්ට කැමතිනම් කියන්න ප්‍රභා අපි රාජ් ටත් කියලා අපි හැමෝම එයාගේ ගෙස්ට් එකේ හම්බෙමු කියලා.මට වෙලාවකට පුදුමයි මගේ හස්බන්ඩ් ගැන.මේ තරම් නිදහසක් මට.

 හස්බන්ඩ් එක්ක මේ ගැන කතා කරාට පස්සෙ මම හසන් සර් ට කතා කරා.සර් කිව්වා එයාගේ වයිෆ් මාස තුනක් තිස්සේ එයාලා අම්මලා ගෙදර ගිහින් කියලා.ඔහු ඉන්නේ ගොඩක් අමාරුවෙන් කියලා.මමයි සර් රුයි ගොඩක් වෙලා ගොඩක් දේවල් කතා කරා.

මතු සම්බන්ධයි෴ 

මේ කොටස නම් පොඩ්ඩක් බෝරින්ග් ඇති.කතාව හදුන්වලා දෙන්න එපැයි මුලින්ම .ඒකයි.මේ කතාවට ඔයාලා ආසනම්.කොමේන්ට් එකක් දාගෙන යන්න.ඊලග කොටස ඉක්මනට දෙන්නම්.

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05