ලොකු අක්කා 💟 03




අපි ගල් බංකුව උඩ ඉදගෙන දෙන්නට දෙන්න බදාගත්ත. මට මෙකවත් කරන්න දුන්නෙ නෑ අක්ක. මාව බංකු උඩ පෙරලගෙන මගෙ තොල් උරන්න ගත්තෙ අක්කමයි. එයා කියනව මම හුග කාලෙකින් පිරිමියෙක් එක්ක ඉන්නෙ, ඇතිවෙනකන් මට කැමති දෙයක් කරන්න කියල. මමත් එයාව බදාගෙන තදින් තොග් උරන ගමන් එයාගෙ තට්ටම් දෙකමිරිකුව. පැය කාලක් විතර තොල් උරපු මම අක්කට කිවුව අපි ගෙට යමු කියල. ඒත් අක්කට ගෙට යන්න බෑකියල මෙතනම ඉන්න ඕන කිවුව. ඒතනට ලාවට ලයිට් එලිය තියන නිසා අවුලක්ම නෑ.

මෙහෙම අපි තවත් ඉන්නකොට මම හිමින් අක්කගෙ චූපැත්තට අත යවල බැලුව. මයිල් පොඩ්ඩක්වත් නැතිවෙන්න ගාල. හරිම සිනිදුයි. මම හිමින්- හිමින් ඇගිලි වලින් චූ පැත්ත කිතිකවන්න පටන්ගත්ත.

අක්ක මගේ තොල් උරල ඉවරකරල මගෙ කලිසමට පිටින් මල්ලිව අතගානව. මගෙ ඇස්දෙක දිහාම බලාගෙන. එයා ටික වෙලාවකින් මගෙ කලිසමේ සිපර් එක පහත් කරල කලිසම පහත් කරල බිමින් ඉදගත්ත. මගෙ මල්ලියව දැකපු එයාට ඉන්නම බෑලු. මම ඇහුව ඇයි කියල. එයා කියනව මේක හරියට මී හරක් අගක් වගේ දිගයි, මහතයි නිසා හොදට සතුටු වෙන්න පුලුවන් වෙයි කියල. මම එයාගෙ නයිටිය අත්දෙකින් පහතට දාල ගලවල දැම්ම. අම්මො තියන ලස්සන.

වයස 40ක් වුනාට මොකද මාර ලස්සනයි. තන්දෙක මාර රවුම්. ලමයි නැති නිසා කවදාවත් ඉතින් මේකෙ කිරි තිබිලත් නෑනෙ. ඒ නිසාද කෙහෙද මේ තරම් ලස්සන. ගල් වගේ හයිය නිපල් දෙක දුඹුරු පාටයි. මම මාරුවෙන් මාරුවට මේ දෙක උරන්න පටන්ගත්ත. අක්කට කෙදිරි ගෑවෙන නිසා මම තව-තවත් තදට උරන්න පටන්ගත්තම අක්ක දැන්නම් මට ඉන්න බෑ කියල කෙදිරි ගානව. මම මෙහම තරනකොට අක්ක මගෙ මල්ලව තදට මිරිකනව. අකකව ගල් බංකුව උඩ නිදි කරවල මම එයාගෙ චූ පැත්ත හෙදට අතගාන්න ගත්ත. ඒක හොදටම තෙත් වෙලා. හරියට චූ ගිහින් වගේ. මමඅක්කකෙ කකුල් දෙක පලල් කරල දිවෙන් චූ හිල වටේම ලෙව කෑව. චූහිල මාර සොෆ්ට්. ඒ වගේම තොල් දෙක මාර ලෙකුයි. මම දිව ඇතුලටම දැම්ම. එහෙම කරන ගමන් මගෙ ඇගිල්ලක් හිල ඇතුලට දාල ඇගිල්ලෙන් ඇතුල කලත්තන්න පටන්ගත්ත. අක්කට ආතල් වැඩි නිසාද කොහෙද කෑගැහෙනව.

මෙහෙම විනාඩි 10ක් විතර කරනකොට අක්කට එකපාරටම ඉන්න බැරිර මටග ඔලුවෙන් අල්ලගෙන එයාගෙ හිලට මගෙ මූන තද කරගත්ත. එයාට පලවෙනි පාරට බඩු ගියෙ ඒවෙලාවෙ. මම ඒව ඔක්කොම දිවෙන් අරන් ගිල්ල.

ඒ පාර එයා මාව නැගිට්ටවල මගෙ මලිලව හුරතල් කරන්න පටන් ගත්ත. ටොපා ගහල දිවෙන් ටොපා වටේම කිති කරනව. උගුරට යනකන් මල්ලිව ඇතුලට දාගෙන උරනවත හරියට බීම බටේකින් බීම බොනව වගේ ඇදිල එන්න තරම් තදින් උරනව. මෙහෙම කීප සැරයක් කරනකෙටෙ මට යන්නවගේ නිසා මම කිවුවම අක්ක කිවුව කටේම යවන්න කියල. එයා සේරම බිවුව රහයි කියල. එකම එක සැරයක් විතරක් අක්කගෙ මහත්තයගෙ ඒවත් බෙන්න පුලුන් උනාලු එයාට. දැන් දෙන්නටම ටිකක් මහන්සි වගේ. පැයක් විතර මෙහෙම ආතල් ගත්ත අපි දෙන්න. ඒ පාර මම මෙයාව 69 විදියට උඩට ගත්ත. එයාගෙ චූ හිලෙන් බේරෙන ආදර පැනිය මගෙ මූන පුරාම ගෑවෙන විදියට චූ හිල මගෙ මූනෙ ඇතිල්ලුව මෙයා. මෙහෙම කරන ගමන් මගෙ මල්ලිවයි දෝල දෙකයි මාරුවෙන් මාරුවට කටේ දාගෙන උරන්න ගත්ත. ටික වෙලාවක් මොහම කරපු මම එටාට කිවුව ඩෝග් ස්ටයිල් එකට එන්න කියල එයා එහෙම ආවම අපි සෑහෙන්න වෙලා කෙරුවා.ඊට පස්සේ අක්කට ගියා.මටත් යන්න ඇවිල්ලා මමත් ඔක්කොම ටික අක්කගෙ ඇතුලෙම යැව්වා.

නිමි ......

කතාව හොදනම් කොමේන්ට් එකක් දාගෙන යන්න ✅ 

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05