මගේ වයිෆ් නිරාෂා 💟 02


( පාධක නිර්මාණ ) කතෘ- මාලක 🔥

සංජුවා වයිෆ් ට හුකලා ගියපු වෙලාවෙන් පස්සේ මම පැයකින් විතර ගෙදර ආවා.. ගෙදර බෙල් එක ගැහුවට වයිෆ් ආවේ නැ... මම කුසිය පැත්තට ගියා.. මේකි නැත්තේ ඇයි කියලා බලන්න ... අපිට බාත්රූම් එකක් තිබුනේ නැ... කුසිය පැත්තේ එළියෙන් තියෙන වතුර ටැංකියෙන් තමා නාන්නේ ... මම එතෙන්ට යනකොට මෙයා ඇග හෝදලා ටවල් එක පිටින් කුසියේ දොරෙන් ඇතුල්වෙන්න හිටියේ.... " හා... මේ මොකද අද රෑ වෙලා ඇග හොදගෙන..,, 

කියලා මම අහනකොට. වයිෆ් පුදුම වෙලා.. " මොකද මෙයා අද රෑ වෙලා මට කෝල් කරන්නෙත් නැතුව ගෙදර ඇවිත්.. හොර අල්ලන්න වගේ..,, කියලා වයිෆ් ඇහුවා.. " මොකද්ද ඒ හොර කතාව.. මට හිතුනා සප්‍රයිස් කරන්න මගේ සුරංගනාවී.. කියලා ටවල් එකෙන් බේරිලා තියෙන තනයකට තට්ටු කලා...

" ඌයි... නිකං ඉන්නවද..,,

"" ඇයි මොකද රිදෙවද ඕවා..,,

වයිෆ් වැඩිය ඇගෙව්වේ නැතුව ඇතුලට ගියා .. මාත් පිටි පස්සෙන් ගියා.කාමරේ ලගට යනකොටම මගේ කකුලට සෙවල යමක් පෑගුනා..

..,, මොනවද හලො මේ.. සෙවලට පෑගුනේ... මට එතකොටයි මතක් උනේ මං මුං දෙන්නා හුකනවා බලාගෙන ඉදලා අතේ ගහලා ගිය කැරි දොර ලග.. ඒක මේ හුත්ති දැකලත් නැ එතකොටවත්..

" පිස්සුද ඔයාට මොනවා හරි පාගා ගෙන ගෙට එන්න ඇති ඔයා...,,

" ඔව් නේද.,, මම වැඩිය ඒක කියවන්න ගියේ නැතුව කාමරේ ඇතුලට ගියා.. කාමරේ ඇදවත් හදලා නැ එහෙමම බෙට්ෂිට් පොඩි වෙලා..

" මම නවල් එකක් බල බල ඉදලා එහෙම නින්ද ගියා අනේ තාම ඇද අස් කරන්න බැරි උනා..,, මේකි එහෙම කිව්වේ මං අහයි කියලා වෙන්න ඇති.. රෙදි මාරු කරගෙන වයිෆ් මට තේ එකක් හදන්න කියලා කුසියට ගියා.. ඒ අතරේ මම ඇදේ එහා පැත්තේ විසිකරලා තුබුන වයිෆ්ගේ ජංගය දැක්කා.. අතට අරගෙන බැලුවමයි දැක්කේ සංජුවා හුකලා ඇගට හලපු කැරි පිහිදලා දාපු ජංගිය ඒක කියලා.. ඒක හෝදලා වගේ තෙමිලා කැරි වලට .. මම ඒ ජංගිය ලග තිබුන පුටුවේ තිබ්බා ගෑනි එනකල්.. තේ එකක් හදගෙන පුක නටව නටවා කාමරේට ආවා වයිෆ් .. තේ එක මගේ අතට දෙන ගමන් මම.. " අද රෑ නං ඕනා...,, " පිස්සුද අද බැ අනේ මට ඇගට අමාරුයි වත්තට ගහිල්ලා ආවේ අනේ..,, කියලා කණ්ණාඩි මේසේ ලගට ගිහිල්ලා කොණ්ඩේ හදන්න ගන්නකොට.. මම අර කැරි ජංගිය ඇරගෙන වයිගේ මුණට විසිකලා... " මේ මොකද්ද මේ.. ඊයාහහහ,,

"" මේ මට බොරු කරන්න එපා මම ඔක්කොම දන්නවා.,,

" හා.... මොනවද දන්නේ ,,

" මම දැක්කා සංජුවා කරපුවා..,,

එහෙම කියද්දිනං මේ ගෑණි අප්සෙට් උනා... මං වයිෆ් ට සිද්දිය කිව්වා..

"" මං ආසයි නිරෝ ඔයාට සංජුවා හුකනවා ඇත්තටම බලාගෙන ඉන්න ..,, මගේ කතාව අහලා මේ ගෑනිට බෑ කියන්න බැරි උනා.."" මට සමාවෙන්න මාලක... ඔයා නැතුව මං ගොඩක් පාලුවෙන් හිටියේ .. සංජුවා මට අහම්බෙන් කරේ.. මටත් ආස නිසා කැමති උනා...

" හරි මං කිව්වනේ අවුලක් නැ කියලා .. හෙට රෑ සංජු ට එන්න කියන්න.. මට ඕනා ඔයයි සංජවයි හුකනවා බලන්න ඇත්තටම මේ කාමරේදී... ,,

" කොහොමද අනේඒඒ බලාගෙන ඉන්නේ ... මට බෑ,,

" ඒක මගේ ආසව මම නැතුව ඔයා ඌට කියලා හුකවා ගත්තේ ... ඒ නිසා මං කියන එකට ඔයා කැමති වෙන්නම ඕනා,,

කොහොම හරි වයිෆ් ට මගේ ඉල්ලිමට එකඟ වෙන්න උනා.. සංජු ගේ පෝන් නමබරේට මම මැසෙජ් එකක් යැව්වා..වයිෆ් යවන විදිහටම.. "" සංජු හෙට රෑ ඔයා අපේ දිහා එන්න මාලක අයියා ඔයා මට හුකනවා දැකලා.. එයාගෙන් අවුලක් නැ.. එයා කියනවා ඔයා මට හුකනවා බලන්න ආසයිලු එයා ඉස්සරහා වෙන කොල්ලෝ එක්ක නොකියා හෙට රෑ අපේ ගෙදර එන්න...  ඒක මාලක අයියගේ කැමත්ත ..,, ⁣ඊ ලග කොටසෙදි මං ඉස්සරහ සංජුවා වයිෆ්ට හුකන අනග රැගුම ඔයාලට කියන්නං........

මතු සම්බන්ධයි෴ ♻️✅ 

කතාව හොදනම් කොමේන්ට් එකක් දාගෙන යන්න ✅ 

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05