මගේ කෙල්ල නිශී 💟 01


( ඇඩ්මින් #රාජ් 🔥 ගේ අත්දැකීම් )

හායි ගායිස් මම අද කියන්න යන්නේ .මම මැරි කරන්න කලින් මගේ දැන් වයිෆ් ගැන  කතාවක්.නිශීගේ හොර වැඩක් ගැන.ඔයාලා මම ගැන දන්නවනේ.මම රාජ් . මගේ ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ් නිශී.මේකයි අපේ කතාව..අපි ගොඩක් ආදරේ කරා.මමත් එහෙමයි එයත් එහෙමයි.ඒ ආදරේ වෙනුවෙන් ඕනම දෙයක් කරන්න මම කැප වෙලා හිටියේ.අපි ගොඩාක් ආදරෙන් තමයි හිටියේ.මම හොටෙල් එකක එතකොට ජොබ් එකක් කරනවා.නිශි තාම ඉගෙන ගන්න කාලේ.එයා ස්කූල් ක්ලාස් එහෙම යනවා..ඔහොම කාලයක් යනකොට මට දවසක් නිශීහේ යාලුවෙක් වෙන සදමාලිගෙන් මැසේජ් එකක් ආවා කෝ අයියේ නිශී අද ක්ලාස් ආවේ නෑනේ කියලා.එදා ක්ලාස් යනවා කියලා මට නිශී කියලා තිබුනේ.මම ඒ වෙලාවේම නිශීට කෝල් එක්ක ගත්තා.පලවෙනි පාර ආන්ස්වර් කරේ නෑ .මම ආයෙත් ගත්තා.ඒ පාර එයා ආන්ස්වර් කරා.

මම > මැනික ඔයා කොහෙද අද ක්ලාස් ය්නවා කියලා ඔයා කිව්වා නේද.,සදමාලි කතා කරලා මගෙන් ඇහුවා කෝ ඔයා අද ක්ලාස් ආවේ නෑ කියලා  

නිශී  > ආ බබා මේ මම යන ගමන් මාර වැඩේනේ උනේ.බස් එක කැඩුනා මග.මම මේ මග ඉන්නේ යනගමන්.මන් ගිහින් ඔයාට මැසේජ් එකක් දාන්නම්.

ඉතින් මම නිශීව විස්වාස කරලා හා මැනික පරිස්සමෙන් යන්න එහෙනම් කියලා ෆෝන් එක කට් කරා.ඊට පස්සේත් අපේ ආදරේ එහෙම්ම ගලාගෙන ඉස්සරහට ගියා.ඊට පස්සේ දවසක මම නිශීට කෝල් එකක් ගන්න හදනවා හදනවා එයා වෙයිටින්ග් .පැය බාගෙකට පස්සේ ගත්තත් ඒත් එහෙම්මයි,එයා වෙයිටින්ග් .ඒකට මට පොඩ්ඩක් අවුල් ගියා මොකද මීට කලින් කවමදාකවත් එහෙම වෙලා නැති හින්දා . ආයෙත් පැය එකහාමාරකින් වගේ ගත්තම එයා ෆෝන් එක අන්ස්වර් කරා.අරගෙන කිව්වේ අද ක්ලාස් එකේ තේරුනේ නැති දෙයක් පියුමිගෙන් අහගත්තා කියලා.පියුමි කියන්නෙත් එයාගේ හොදම යාලුවන්ගෙන් එක්කෙනෙක්.මට පියුමිට කතා කරලා අහන්න හිතුනත් නිශීව මම ගොඩක් විස්වාස කරපු නිසා මම එහෙම කරේ නෑ .

                  ආයේ දවස් ගානක් මම ගන්න කොට ෆෝන් එක වෙයිටින්ග් .දැන්නම් මට සෑහෙන්න අවුල් වැඩේට.මට හිතුනා නිශී මට මොනාහරි හංගනවා කියලා.ඒත් මම එක පාරටම ඒ ගැන අහන්න ගියේ නෑ .ඔහොම යද්දී දවසක් මගේ ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ් නිශීගෙන් මගේ ෆෝන් එකට වට්ස්සැප්  මැසේජ් එක්ක් ආවා.ඉන්ග්ලිශ් වලින් තමයි ආවේ.මම ඒක සිංහලෙන් දාන්නම්.

* පැටියෝ ඔයා මොකද කරන්නේ,එදානම් නියමයි.ඔයා ඉන්නම දුන්නෙ නෑනේ මට. ෆිල්ම් එකේ කිසිම දෙයක් මතක නෑ .ඔයාට මතකයිද පැටියෝ * 

    මේක දැකපු ගමන් මාව කරකවලා අතහැරියා වගේ.මට දැන් දවස් ගානක ඉදන් නිශීගේ ලොකු වෙනසකුත් පේන්න පටන් අරන් තිබ්බේ.අනේ මන්දා මට නිකන් පිස්සු වගේ .මෙච්චර ආදරේ කරන මම ඇයි එයා මෙහෙම දෙයක් මට කරන්නේ .මම ඒ මැසේජ් එක නිශීට ෆොර්වර්ඩ් කරලා ඇහුවා මේ මොකක්ද මේ මැසේජ් එකේ තේරුම කියලා.ටික වේලාවකට පස්සේ රිප්ලයි එකක් එනවා යාලුවෙක්ට බබා යැව්වේ.වැරදිලා ඔයාට ඇවිත් තියේන්නේ.පියුමිගේ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් ට යවන්න පියුමි කිව්වා ඉන්ග්ලිශ් වලින් ගහලා එයාට එවන්න කියලා.මම ඉන්නෙම මගේ බබාගේ සිහියෙන්නේ ඒ හින්දා වැරදිලා ඔයාට ඇවිල්ලා කියලා නිශී මට කිව්වා . කලින් වගේ එකපාරට මම ඒක විස්වාස කරන්න ගියේ නෑ .මමත් දැන් ටිකක් සෙවිල්ලෙන් හිටියේ නිශීගේ වැඩ ගැන.මට හිතුනෙම නිශී වෙන කොල්ලෙක් එක්ක කතා කරනවදෝ කියලා.සාමාන්‍යයෙන් එහෙම හිතෙන කොට කේන්ති යන්න ඕනනේ.ඒත් මට ඒ ගැන අමුතු ෆීලින්ග් එකක් ආවා.මගේ ජීවිතේ පල්වෙනි වතාවට එහෙම හිතනකොට මගේ පයිය යකඩයක් වගේ උනා.මගේ එක එච්චර ලොකු නෑ ඔයාලා දැනටම දන්නවනේ ඒක.කලින් කතා කියවපු නිසා .කවදාවත් නැති ෆීලින්ග් එකක් මට ආවා.ඇගත් එක්කම රත් වෙලා.

              ඔහොම සතියක් විතර යනකොට නිශීගේ අනිත් යාලුවා සදමාලි මට කතා කරලා කිව්වා අයියේ ඔයා කොහෙද ඉන්නේ.නිශී වෙන කොල්ලෙක් එක්ක බස් එකේ යනවා එයා දැක්කා කියලා.මේක ඇහුවම මගේ ඇග ආයෙත් රත් වෙන්න ගත්තා .මට දැන් මැවිලා පේනවා නිශී වෙන කොල්ලෙකුගේ අතින් අල්ලගෙන තුරුලු වෙලා ඉන්නවා.මෙහෙම හිතෙනකොට එදා වගේම මගේ පයිය ආයේ යකඩයක් වගේ නගින්න ගත්තා.මට මාව පාලනය නෑ වගේ.මම කේන්ති ගන්න හැදුවට මගේ පයිය ඒකට ඉඩ දෙන්නේ නෑ .මම ෆීලින්ග් එක ඉවසගෙනම නිශීට කෝල් එකක් ගත්තා.ඒත් එයා ආන්ස්වර් කරේ නෑ .තව පාරක් ගත්තා ඒත් ආන්ස්වර් කරේ නෑ .තුන් වෙනි පාර තමයි ෆෝන් එක ආන්ස්වර් කරේ.

මම > මැනික,කොහෙද ඉන්නේ

නිශී > බස් එකේ බබා.

මම > කවුද ඉන්නේ ඔයාගේ ලග

නිශී > ඇන්ටි කෙනෙක් ඉන්නවා බබා.

මම > බොරු කියන්න එපා මැනික.මට කෙනෙක් කිව්වා ඔයාලග කොල්ලෙක් වාඩි වෙලා ඉන්නවා කියලා.

නිශී > හයියෝ බබා මේක බස් එකක්නේ.මම ලග කොල්ලෙක් වාඩි වෙලා ඉදලා එයා බැස්සා.කවුද ඔයාට මේ බොරු කේලම් කියන්නේ.

මම >  මගේ යාලුවෙක් කිවුවේ .

එහෙම කියලා එදා සීන් එක ඉවර උනා.ඒත් මම දැන ගත්තා නිශී මට දැන් බොරුකරන බව.මම දවසක් එයාව එයාට හොරෙන් ෆලෝව් කරන්න ගත්තා.මෙයා බස් එකට නගින්න හෝල්ට් එකේ ඉන්නවා.පස්සේ මෙයාට කෝල් එකක් ආවා.නිශී මාර සතුටින් කතා කරනවා.ඔහොම ඉන්නකොට හොදට ඉඩ තියෙන බස් 5ක් විතර ගියා මෙයා නැග්ගේ නෑ .මට මාර පුදුමයි මාත් එක්ක යනකොට පලවෙනි බස් එකටම නගින කෙනා අද බස් කොච්චර ගියත් යන්නේ නෑ .තව බස් එකක් එනවා.ඒක ඈත තියලා දැකපු මෙයා ලොකු හිනාවක් දාලා බස් එකට අත දැම්මා.නිශීයි හෝල්ට් එකේ හිටපු ටික දෙනෙකුයි බස් එකට නැග්ගා.

මමත් අන්තිමට හොරෙන් ගිහින් බස් එකට නැගලා ෆුට් බෝඩ් එකට වෙලා  හොරෙන් බැලුවා කෝ කියලා.දැක්කොත් අවුල්නේ වැඩේ.පස්සේ හෙමිට උඩට නැගලා බැලුවා ඒ දැක්ක දෙයින් මම ආයෙත් රත් වෙන්න ගත්තා.මගේ ආදරනීය ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ් වෙන බෝයි කෙනෙක් එක්ක තුරුල් වෙලා ඉන්නවා.මගේ ඇග රත් වෙලා ආයේ මගේ එක නගින්න ගත්තා.මට කේන්තියක් ආවේ නෑ .මාරම ෆීලින්ග් එකක් ආවේ.පයිය ජොකා ඉරාගෙන  එන්න හදනවා.මට ඒ දිහා හොරෙන් බලන් ඉන්න ආස හිතුනා.අර බෝයි මගේ කෙල්ලව තද කරලා තුරුල්කරගෙන බෙල්ල මූන එහෙම කිස් කරනවා.යටින් අත දාලා තන් එහෙම හොරෙන් මිරික මිරික යනවා..මෙච්චර කල් මගේ විතරයි කියලා හිතාගෙන හිටපු මගේ පන දැන් වෙන කෙනෙක් වේසියෙක් වගේ පාවිච්චි කරනවා මගේ ඇස් දෙක ඉස්සරහම.ඒත් මගේ හිතට ආසාවක් මිස කේන්තියක් එන්නේම නෑ .නිශීත් පට්ට සතුටින් කොල්ලට ඕන දෙයක් කර ගන්න දීගෙනම ඉන්නවා.පස්සේ මේ දෙන්නා පාර්ක් එක ගාවින් බැස්සා.මමත් හොරෙන් බැහැලා දෙන්නට හොරෙන්ම පස්සෙන් ගියා.පාර්ක් එක ඇතුලට ගියපු දෙන්නා ගස් වලින් වට උන තැනකට මෙයාලා ගියේ කලින් හැමදාම ගිහින් පුරුදු තැනකට යනවා වගේ.

                                      පස්සෙන්ම ගියපු මම පදුරක් ලගට වෙලා හොරෙන් බලන් හිටියා මෙයාලා මොකද කරන්නේ කියලා.මගේ ආදරනීය නිශී අර කොල්ලගේ උකුලේ වාඩි වෙලා කොල්ලා නිශීගේ බෙල්ල වටේ අත දාගෙන නිශීව කිස් කරනවා.දෙන්නා හොදට තොල් දානවා.නිශී පිස්සියක් වගේ මෝල් වෙලා ඒ කොල්ලගේ තොල් දෙක අතාරින්නෙම නෑ .මේ වෙන දේවල් බලන් ඉදලා මගේ පොඩි පයියත් පැලෙන්න වගේ යකඩයක් වෙලා.අර කොල්ලා නිශීගේ තන් දෙක මිරික මිරික කිස් කරනවා.නිශී හිමිට කෙදිරි ගාන ගමන් කොල්ලට උපරිම සැපක් දෙනවා.මට මේ වෙලාවේ හොද වැඩක් මතක් උනා.මම ගත්තා ෆෝන් එක.වීඩියෝ කරන්න නෙමෙයි මැසේජ් එක්ක් දාන්න.මම දැම්මා මැසේජ් එකක්.

මම :  මැනික ,කොහෙද ඉන්නේ ඔයා

නිශී ඒක බලලා අර කොල්ලටත් පෙන්නුවා.දෙන්නම හිනා උනා.

නිශී : අනේ බබා ක්ලාස් එකේ ඉන්නේ.අදනම් ගොඩක් වැඩ ,හෙල්ලෙන්නවත් බෑ.

මම : අහ් ,එහෙමද මැනික.හරි මැනික.හොදට ඉගෙන ගන්න මැනික.ඔයා මට ආදරෙයිද,මාව දාලා යන්න හදනවා නෙමෙයිනේ.

නිශී : අනේ නෑ බබා.ඔයා මගේ පනනේ.ඔයා නැතුව මට ජීවත් වෙන්න පුලුවන්ද බබා.අහ්.මම වැඩ බබා පස්සේ මැසේජ් කරමු පන.උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා.

මෙහෙම කාලය ගෙවුනා.නිශී අර කොල්ලා එක්ක නිතරම ඇවිදිනවා.ෆිල්ම් බලනවා.ඉතුරු ටික ඉස්සරහට ඔයාලගේ ප්‍රතිචාර මත දාන්නම්.

#ඇඩ්මින්_රාජ් 🔥💟

මතු සම්බන්ධයි෴ ♻️✅ 

කතාව හොදනම් කොමේන්ට් එකක් දාගෙන යමු බලන්න ❤ 

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05