දිල්කි 💟 01



හායි මම දිල්කි මගේ වයස 21යි.  ගම නුවර. උස අඩි 5,4 සුදුයි , බ්රා සයිස් එක 26 ඉන 30 යි. 

පස්ස නම් ලස්සනට තිබුලා. මම නැටුම්එහෙමත් කලා. සැප වලිනුත් අඩුවක් තිබුනේ නෑ. අම්මා තාත්තා දෙන්නම රජයේ රස්සා කලේ.මම යාලු වෙලා ඉදියේ අපේ අම්මගේ අයියගේ පුතා එක්ක.අපේ ගෙදරිනුත් ඒ සම්බන්ධය ගැන දැනගෙන හිටියේ.ලිංගිකත්වය උනත් අඩුවත් තිබුනේ නෑ. අම්මගේ අයියගේ පුතා අවුරුදු 2 ක් අපේ ගෙදර නැවතිලා හිටියේ.

                                           ඉතිං මම අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේනෑනේ.ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර ඉන්නේ අපි දෙන්නා විතරයි. එයාගේ නම විශ්ව .විශ්ව අයියා අතින් මට වෙන්න ඕනේ හැම දේම උනා.මොකද අපේ සම්බන්ධය ගෙදරින් දන්න නිසා මම හැමදේම එයාට දුන්නා.පස්සේ අයියා රට ගියා.එයා රට ගියේ ශිශ්ශත්වයක් හම්බෙලා.රට යන්න කලින් ගෙවල් වල ආශිර්වාදයෙන් අපි එන්ගේජ් උනා.මම කැමති උනේම නෑ යනවට.ඒත් අන්තිමට එයාට යන්නම උනා.මම එයා නැතුව හෙන පාලුවෙන් හිටියේ.

                                           මම ගොඩක් ලස්සන නිසා කොල්ලෝ නම් පස්සේන් ආවා මම කැමති උනේ නෑ.මොකද මම අයියට ගොඩක් ආදරේ කරපු නිසා .  උසස්පෙල කලේ බාලිකා පාසලක. උසස් පෙළ පාස් වෙලා විශ්වවිද්‍යා විද්‍යාලයට තේරුනාට පස්සෙ මම තෝරගත්තේ කොළඹ විශ්ව විශ්වවිද්‍යාලය නීති පීඨය .

එකේ අවුරුදු දෙකක් විතර ඉන්නකොට අපේ බැච් එකේ අය ගොඩක් ෆිටි උනාමගේ හොදම යාලුවා උනේ ශරාන්න්‍ය.අපි එයාට කිව්වේ ශරා කියලා.ශරාන්න්‍යා  කියන්නේ හොද සල්ලි තියෙන දගකාර කෙල්ලෙක්. කොලබ 7 ගෙවල් තිබුනේ.  එයාලගේ පවුලේ අය බිස්නස් කරන්නේ .අම්මා තාත්තා ගොඩක් වෙලාවට ලංකාවේ නෑ.එයාලට ලංකාව පුරාම හෝටල් තිබුනා. 

             මේක සිදුවන්නේ  ශරන්න්‍යගේ 22 වෙනි උපන්දිනයට.ශරාත් ලස්සන කෙල්ලෙක් . ජම්බු ගෙඩිය වගේ   එකිනම් නයිටි ක්ලබ් එමත් ගිහිල්ලා තියෙනවලු. එයාට ගෙදරින් බදින්න කතා කරපු කොල්ලා ශේන්. එයාටත් හොදට සල්ලි තියෙනවා. ඉතිං දෙන්නා නිතරම ෆන් ගන්නවා ශරා ඒ හැම දෙයක්ම මගෙත් එක්ක කියනවා. ශාරාගේ බර්ත් ඩේ එක තිබුනේ මාර්තු 24 ගියපාර මුලු බැජ් එකටම පාටි එකක් දුන්නා.මාර්තු 20 වගේ ශරා ඇව්ල්ලා මෙහෙම කිවුවා .


මම උබලට පාටි එකක් දෙනවා ඒත් මෙහෙ නෙවෙයි.මම ඇහුවා එහෙනම් ,..  නුවර එලියේ අපේ තාත්තගේ හොටෙල්  එකක් තියෙනවා. ගිය මාසේ ඉදලා ඒක වහලා තියෙන්නේ ස්ටාෆ් එකේ ප්‍රශ්නයක් නිසා.මේපාර නම් කපල් 10ට විතරයි පාටි එක දෙන්නේ .⁣ශේන් ගේ යාලුවෝ කපල් 5 යි මගේ යාලුවෝ කපල් 5 යි. 

ඔක්කොම කපල් 10 යි. කට්ටිය 20 යි. 


මම.. හොදයි එහෙනම් උබ මාව හැලුවා නේද.

ශරා.... ඇයි බන්

මම.... ඉතිං බං මම සිංගල්නේ දැන්.අයියා රටනේ.

ශරා..... ඒකත් ඇත්ත නේ...


ටික වෙලාවක් කල්පනා කරපු ශරා මෙහෙම කියුවා... උබ විතරක් නෙවෙයි රිතුත් සිංගල්

 නේ....

මම : ඔවු උබට අපිව හලනන නේද ඕනේ උනේ

ශරා ....අනේ නෑ බං මේ යෝජනාව ශේන් ගේ මම කියන්නද වැඩක් මම ශේන්ට කියන්නම් එයාගේ සිංගල් යාලුවෝ දෙන්නෙක්ට කියන්න කියලා. අපි උබලව කපල් කරන්නම්.

මම.. උබට පිස්සුද බං එහෙම කොහොමද කරන්න විශ්ව දැනගතොත්

ශරා.... එයා කොහොමද බන් දැන ගන්නේ.ඒ දවසට විතරනේ බං හොද ලොකු එකක් තියෙන යාලුවෙක් සෙටි කරන්න කියන්නම්. උබට ඒ දවස් පහ දිව්‍ය ලෝකේ ගියා කියලා හිතපං. Ac room, western food , dj party . හැමදේම බං. බජටි එක ලක්ෂ 5 යි. 

මම..ඒත් අපි මෙහෙ ඉදලා එහෙ යන්න ඕනේ මට බෑ බං උබලා පලයල්ලා 

ශරා. .. පිස්සු කෙලින්න එපා බං ආයෙත් ජීවිත කාලයටම මෙහෙම දවස් 5 හම්බවෙන්නේ නෑ.

මම.... මොකක්  දවස් 5 ක පාටි එකක්. පිස්සුද බං ඔහොම වියදම් කරන්න.

ශරා ... ඒක මම බලාගන්නම් උබ එනවද කියපං කෝ....ශේන්ට කියන්නම් උබටයි රිතුටයි හොද කොල්ලෝ දෙන්නෙක් සෙටි කරන්න කියලා.

මට තේරනා මේක නම් හරියන වැඩක් නෙවෙයි කියලා.

නොගියොත් මේකි තරහා වෙනවා.

මොනවා කරන්නද මම ඔලුව වනලා එන්නම් කෝ කියලා කියුව.

ශරා.. මෙහෙන් යන්නේ බස් එක්ක අපි 20 ට නිදහසේ යන්න පුලුවන් නේ .  

මම.... අනේ මන්දා බං මට ඕවා පුරුදු නෑනේ.

ශරා ... මම ඊයේ රිතුට කියුවා ඒකි නම් එක පයින් කැමති උනා. උබේ ලොකු  කම බං.

අපිට කන්න බොන්න ඩාන්ස් කරන්න ඇවිදලා හොද ෆන් එකක් අරන් එන්න පුලුවන් .

මම... හරි හරි බං මං එන්නම්. 

ශරා...අපි 23 රෑ මෙහෙන් යනවා හරිනේ උබ ලෑස්ති වෙලා හිටපං. 

මේ දවස් 5 උබට කවදාවත් අමතක වෙන එකක් නෑ. උබ ඇවිල්ලම බලන්න ඕනේ කියවට වැඩක් නෑ.මටත් ආශාවක් හිතුනා මම ඒ බව නොපෙන්වා   මම... හරි හරි මම එන්නම් කෝ. අනේ මන්දා උබලාගෙත් වැඩ නම්.


ඔන්න ඉතිං ශරා මට කතා අලුත් බොයිව හදුන්වලා දුන්නා. මට පාටි එකට යන දවස වෙන කල්ම කතා කලා. මාව කිස් කරන් හැටි සතුටු කරවන හැටිත් කියලා දුන්න. ඒ වෙනකොටත් මට ඉන්න බැරුව හිටියේ. 

හරියටම 22 දින හවස 6 ට විතර හොස්ටල් එක ලගට බස් එක ආවා ඒකේ කොල්ලෝ පස් දෙනයි ශරා යි හිටියා. අපේ කෙල්ලෝ හතර දෙනාම ඇවිල්ලා හිටියේ. මමනම් ඇදගෙන හිටියේ නිල් පාට ගවුමක් යටට රෝස පාට බ්රා එකයි රෝස පාට T පෑන්ටි  එකයි.  .අනිත් අයත් ගවුම් ඇදලා හිටියේ.  බස් එකට නගිනකොට තමයි මට යෝජනා කරලා හිටිය කොල්ලව මං දැක්කේ . අඩි 6 විතර උසයි. කලුයි. උසට හරියන මහත.  බස් එකේ සීටි 30 විතර තිබුන නිසා අපි ටිකක් දුරින් වාඩි උනේ. මගේ කොල්ලා අපිට බස් එකේ මැදට වෙන්න සීට් එකක් අල්ලගෙන හිටියේ. එන්න දිල්කි  කියලා මට කතා කලා. මමත් ඇදුම් බෑග් එක ඉස්සරහින් තියලා ඒ සීටි එකේම වාඩි උනා.  ඔන්න දැං කට්ට්යම යන්න පිටත් උනා. 

පොන් එ⁣කෙන් කතා කලාට මම දැක්කේ පලවෙනි වතාව නිසා ටිකක් චකිතයක් වගේ තිබුනා.  මට සීටි එකේ ජලේ පැත්ත දීලා කොල්ලා අයිනට උනා. එතකොට තමයි දැක්කේ ඌ ඇදගෙන ඉන්නේ සරමක් කියලා. 

ඒසී බස් එකක් නිසා මට ටිකක් සීතල දැනුනු. එකපාරටම ඌ මගේ කරට අත දාගත්තා. 

මෙතනින් එහා⁣ට වැඩිහිටියන්ට පමනයි කියලා  පිටිපස්සේ හිටපු කොල්ලෙක් කිවුවා .ඒකට හැමෝම හිනා උනා. ඔයා ගොඩක් ලස්සනයි නේ දිල්කි කියලා මගේ කොල්ලා මට කිස් එක්ක දුන්නා.දෙයියනේ මාව හිරිවැටිලා ගියා. 

මගේ පපුව ගැහෙන වේගය වැඩි වෙනවා කියලා මට තේරුනා.වැරැද්දක් කරනවා කියන හැගීමකුත් ආවා.ඒත් විශ්ව නැතුව පාලුවෙන් ඉන්න මට ඒක මාර ෆීලින්ග් එකක් උනා.

ඇයි ඔයා මට අකමැතිද කියලා කොල්ලා ඇහුවා.  මම නෑ කියන්න බැරි කමට ඔලුව දෙපැත්තට වැනෙවුවා. එතකොට එයා මගේ බෙල්ලට කිස් එකක් දුන්නා. මේ වෙනකොට ශරා එයාගේ කොල්ලා එක්ක ලිප්ස්ටි කිස් කරනවා. ඒක දැක්කම මගෙත් බය නැතුව ගියා. 

           රෑ 7 විතර උනා අපි තවම කොලබ . ට්‍රැපික් එක නිසා යන්නත් බෑ. මට අනිත් අය දිහා බලන්න ඕනේ උනත් මම බැලුවේ නෑ. මගේ කොල්ලා එක්ක මම බස් එකේ ඉන්නකොට මම එයාගේ පපුව ගාවට උස තියෙන්නේ . එයා කරට දාපු අතෙන් මාව තුරුල් කර ගත්තා. 

                        මට ආසාව තිබුනත් මම ඒ බව පෙන්නුවේ නෑ. මම ජනේලයෙන් එලියේ බලාගෙන හිටියේ. ටික වෙලාවක් යනකොට කොල්ලා මගේ මූන එයාගේ පැත්තට හරවලා මගේ තොල් දෙක කිස් කරන්න ගත්තා. අම්මෝ එයාට ඉවසිමක නැති බව තේරුනා මට තොල් උරවන ගමන් කුක්ක දෙක මිරිකනවා මට නිකම්ම යනවා වගේ දැනෙනවා. විනාඩි 20 විතර තොල් දෙක කිස් කරලා මට විරාමයක් දුන්නේ මට හුස්ම හිර වෙන්න ගිය නිසා.  ඒත් ඒ වෙනකොට මගේ තොල් දෙක ඉදිමිලා තිබුනා . එයාට හිනා ඒක දැකලා මේක තව දිගට තියෙවා. කොහොම උනත් අපේ ශරා නම් මේ වෙනකොට හිටියේ කොල්ලගේ ඔඩොක්කුවේ. මම හිතන්නේ ඇතුලට දාගෙන සැප ගන්නවා. කතාව ඉස්සර තමයි හොදටම තියෙන්නේ . මේකට ඔයාලා කැමති නම් කියන්න. හොදම ටික ඉස්සරහට ප්‍රතිචාර මත තමයි හැබැයි.

#ඇඩ්මින්_රාජ්  ⚜️

මතු සම්බන්ධයි෴ ♻️✅ 

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05