දිලිනි 💟 01


( අවසරයකින් තොරව උපුටා ගැනීම තහනම් )

හායි ඔයාලට අලුත්ම කතාවක් ගෙනාවා.මේක ටීචර් කෙනෙක් ගැන.අපි එහෙනම් කෙලින්ම කතාවට යමුකෝ.මම ස්කූල්  එකක ටීචර් කෙනෙක් .ආර්ට්ස් තමයි උගන්නන්නේ.ඉස්සෙල්ලාම මන් ගැන කියලා ඉන්නම්කෝ.මගේ නම දිලිනි,වයස 29 යි.මම සුදුමත් නෑ ,කලුත් නෑ .ටිකක් පාටට ඉන්නවා.

ඇගත් සෙක්සි.තන් දෙක .,පුක එහෙම සෙක්සි විදියට තියෙනවා.සාරි එක ඇදලා යනකොට වටේම ඇස් මගේ තන් දෙකෙයි,පස්ස පැත්තයි තමයි ඉතින් .මම බැදලා ඉන්නේ.හස්බන්ඩ් ඉන්නේ රට.එයාගේ නම සමන්ත .වයස 31යි.එයා ඉන්නේ කුවේට් වල.මට පොඩි බබෙක් ඉන්නවා.හස්බන්ඩ්ගේ අම්මයි,මමයි ,බබයි තමයි ගෙදර ඉන්නේ..

ඉතින් මම සෙක්ස් වලට ගොඩක්ම ආස කෙනෙක්.මගේ හස්බන්ඩ් ගේ එකත් පට්ට ලොකුයි.මහතයි දිගයි.මම හොඳට ඒකෙන් සැප ගන්නවා.හස්බන්ඩ් එකෙන් පැයක් විතර හොදට හුකාගන්නවා එයා ඉන්න දවස්වල.මටත් හොදටම අමාරු වෙනවා.ඒක එච්චරටම ලොකුයි.පම්පෝරි ඇති නේද දැන් මන් කතාව කියන්නම්කෝ.

මේක උනේ මම ස්කූල් එකේ ඉන්නකොට.ආර්ට් උගන්නන මිස්ලා සර්ලට වෙනම ස්ටාෆ් රූම් එකක් තිබ්බා අපේ ස්කූල් එකේ .අපේ ස්කූල් එක මිශ්‍ර පාසලක් උනාට මගේ පංතියේ හිටියේ ඔක්කොම කොල්ලො විතරයි . කොහොම හරි දවසක් රෑ මම හස්බන්ඩ් එක්ක ස්කයිප් කර කර සැප ගන්න කොට හස්බන්ඩ් ගේ අම්මා ආවා එකපාරටම ඒ හින්දා ඒකත් අතරමග නවත්තන්න උනා.ඊට පහු වෙනිදා මම හිටියේ හරිම අමාරුවෙන් .ඉන්නම බැරුව හිටියේ. හරිම නොසන්සුන් විදිහට හිටියා ස්ටාෆ් රූම් එකට වෙලා.එහෙම ඉන්නකොට මගේ පංතියේ ලමයි දෙන්නෙක් ආවා ස්ටාෆ් රූම් එකට.උගන්නපු එකක මොකක්ද මගෙන් අහගන්න තියෙනවා කියලා එයාලා ගේ නම් උදාරයි,අනිත් කෙනා සුපුන් .උදාරට තමයි පාඩම ගැන දැන ගන්න ඕන වෙලා තියෙන්නේ.. සුපුන් වැඩක් කරන්න තියෙනවා කියලා ගියා.ඉතින් උදාරට එයාගේ ප්‍රශ්න වලට මම උත්තර දිදි ඉන්නකොට මට තේරූනා උදාර අමුතු විදිහට මගේ දිහා බලනවා කියලා.එයා බලන් ඉන්නේ පොත් දිහා නෙමෙයි කියලා.මගේ හැට්ටේ අස්සෙන් පේන තන් දෙක මැද්දේ කානුව  තමයි එයා බලන් ඉන්නේ.මගේ සාරි එකත් පපුවෙන් ටිකක් පල්ලෙහට වැටිලා වගේ තිබුනේ.මතකනේ මමත් ඒ වෙලාවේ හිටියේ අමාරුවෙන් කියලා.ඒ වෙලාවේ මටත් ආසාවක් ආවා.ඇයි ගොඩක් කාලෙකින් පයියකින් කාලා තිබුන නැති නිසා.ඒත් බයකුත් තිබුනා මොකද මේ ඉන්නේ මගෙන් ඉගෙන ගන්න ගෝලයෙක් නිසා ඒත් ඊට වඩා මගේ ආසාව  වැඩිඋනා.ඉතින් මමත් එයාට නොදැනෙන්න සාරි එක ටිකක් ඈත් කරලා මාර දාඩියයි නේද උදාර කියලා ලග තිබ්බ කොලයක් අරන් පවන් ගහන්න ගත්තා.උදාර දැන් කන්න වගේ මගේ තන් දෙක දිහා බලන් ඉන්නවා.මට තේරේනවා එයාගේ පයියත් හොදටම නැගලා කියලා.

                                                මම හෙමිට හෙමිට මගේ අතත් එයාගේ පයියේ වද්දන්න ගත්තා .එයත් ගානක් නැතුව දීගෙන පොත දිහායි මගේ තන් දෙක දිහායි බලන් ඉන්නවා.එයා තවත් මන් වාඩි වෙලා හිටපු පුටුවට ලං උනා.දැන්නම් එයාගේ පයිය හොදටම නැගලා වගේ.එයාත් දැන් ඕන කමින්ම මගේ අතේ ගාවනවා.මන් ඇහුවේ ඇයි උදාර තව මුකුත් ප්‍රශ්න තියෙනවා ද.කියලා.නෑ මිස් කියලා උදාර කිව්වා.පස්සේ මම උදාරව නම්ම ගන්න විදියක් බැලුවා.

මම : උදාරයි සදුනියි යාලුයි නේද

උදාර : අනේ නෑ මිස්.ඔය කට්ටිය බොරුවට කියන කතා.

මම : බයවෙන්න එපා ලමයෝ ඇත්ත කියන්න.මම කාටවත් කියන්නේ නෑ .

උදාර : ඔව් මිස්.අපි දෙන්නා ආදරේ කරනවා.

ඒකනේ බොරු කියන් එනවා මෙතන.ඉතින් ඔය දෙන්නා ආදරේ විතරද කරන්නේ.නැත්නම් වෙන මුකුත් එහෙම කරනවද කියල අහල මම උදාර ගේ පයිය දිහා බැලුවා.ඒක පුපුරන්න ලන් වෙලා වගේ.ඒක දැකලා මගේ හුත්තත් තෙත් වෙන්න ගත්තා.එහෙම මුකුත් නෑ මිස් කියලා උදාර කිව්වා.ඔය දෙන්නට හම්බෙන්න තැනක් එහෙම ඕනනම් කියන්න අපේ ගෙදර පුලුවන් බයක් නැතුව හම්බෙන්න.සෙනසුරාදා ඉරිදා මමයි බබයි විතරයි ඉන්නේ.ඔයාලට පුලුවන් ඕනනම් ඇවිල්ලා නිදහසේ ඉදලා යන්න.හා මිස් මම මේ සෙනසුරාදා සදුනිගෙන් අහලා මිස්ට කියන්නම්කෝ.එහෙනම් මම යන්නම් මිස් කියලා උදාර ගියා.ගිය ගමන් මම වොශ් රූම් එකට දුවලා ගිහින් සාරිය උස්සලා උදාරගේ දාර පොල්ල මගේ හුත්තට දාලා ගහනවා වගේ  මතක් කරගෙන ඇගිල්ල ගහගෙන ගහගෙන ගියා.

          පැය බාගයක් වගේ මම ඇගිල්ල ගහලා තමයි එලියට ආවේ..පස්සේ ඉස්කෝලේ ඇරිලා යනකොට මට සදුනිවයි උදාරවයි හම්බුනා එයලා කිව්වා මේ සෙනසුරාදා එයාලා ක්ලාස් යන්නේ නෑ .මිස්ලගේ ගෙදර එන්නම් කියලා.මමත් හා කියලා.ඒකට ප්ලෑනකුත් මතක් කර කරම ගෙදර ගියා .

මතු සම්බන්ධයි෴ ♻️✅ 

කතෘ - ඇඩ්මින් #රාජ් ⚜️⚜️⚜️ 

කතාව ඉස්සරහට අරගෙන යන්න ඔයාලගේ සහයෝගය බලාපොරොත්තු වෙනවා .කොමේන්ට් එකක් දාගෙන යමු බලන්න ✅💟

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05