නිශීගේ උදව්ව 💟 01

 නිශීගේ උදව්ව  01  ( ඇඩ්මින්ගේ වයිෆ් )


මගේ නම නිශී.මගේ ආදරනීය හස්බන්ඩ් රාජ්.අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නෑනේ අපි ගැන.ඔයාලා දන්නවා හොදටම අපි ගැන.ඒත් කතාව පටන් ගන්න කලින් විස්තරයක් දාන්න ඕන නිසා අපි ගැන කිව්වේ.මේකත් මට වෙච්ච කතාවක්.හොද නරක බලලා කොමේන්ට් එකක් දාගෙන යන්න.දැන් මගේ වයස 25යි .රාජ්ට 31 යි.මගේ ශරීරයේ ප්‍රමාණය 32 28 35 යි.රාජ් කරන්නේ බිස්නස් .අපිට පොඩි හොටෙල් එකකුත් තියෙනවා,ගල්කිස්ස පැත්තේ.මමනම් ගෙදරට වෙලා ඉන්නවා.අපිට සල්ලි වලින් මන් කිසිම අඩුපාඩුවක් නෑ .ඒත් පහුගිය ටිකේ කොරොනා කේස් එක නිසා පොඩ්ඩක් බිස්නස් හිරවෙලා තියෙන්නේ .ඒ හින්දා අපේ බිස්නස්  ටිකෙන් ටික  පාඩු ලැබූවා.කොහොමහරි   අපට ලක්ෂ 50 ක් විතර හිර උනා.

                    මේ අතර නිර්මාල් කියලා කෙනෙක්ගෙන් මගේ ෆේස්බුක් එකට රික්වෙස්ට් එකක් ඇවිල්ලා තිබ්බා.මම ප්‍රොෆයිල් එකට ගිහින් බලනකොට ඔහුත් හෝටල් බිස්නස් කරන කෙනෙක්.ඉතින් මම හිතුවා රාජ්ගේ යාලුවෙක් වෙන්න ඇති කියලා මම රික්වෙස්ට් එක ඇක්සෙප්ට් කරා.පස්සේ  මම ඔහු එක්ක දවස් කිහිපයක්  චැට් කරා.පස්සේ දැන ගත්තේ එයා රාජ්ගේ යාලුවෙක් නෙමෙයි.ඒත් දැන් කරන්න දෙයක් නෑනේ.මමත් සාමාන්‍ය විදියට චැට් කරා.එයා මාර ඕපන් කෙනෙක්.විහිළු තහලු එහෙම කරනවා.නිර්මාල් සමාජශීලි කෙනෙක් කියලා මට් තේරුනා.ඉතින් අපි ෆේස්බුක් එකෙන් ගොඩාක් ෆිට් උනා.ඔහොම චැට් කර කර ඉන්න අතරේ මම අපේ බිස්නස් එක ගැනත් කිව්වා .එයාගේ බිස්නස් නම් අවුලක් නැතුව කරගෙන යනවලු.එයාලට පට්ට සල්ලී.කොලබ 07 වල තමයි ගෙවල් තියෙන්නේ.ඔහොම බිස්නස් ගැන කතා කර කර ඉන්නකොට එයා කිව්වා කමතිනම් අපි හම්බෙලා බිස්නස් එක ගොඩ දාගන්න විදියක් හිතමු කියලා.

ඉතින් ඒ ඉල්ලීමේ වැරැද්දක් නෑ කියලා හිතුන නිසා මමත් හා කියලා කිව්වා.මොකද නිර්මාලුයි මමයි දැන් හොද යාලුවෝ වෙලා හිටියේ.කිසිම වැරදි දෙයක් ඒ වෙනකන් අපි කතා කරලා නෑ .ඒ හින්දා මටත් හිතුනා නිර්මාල් හොද වැදගත් කෙනෙක් කියලා.අපි මීට් වෙන්න දා ගත්තේ කොල්ලුපිටියේ කොෆී ශොප් එකක.ඉතින් මන් එදා එයාව හම්බෙන්න  ගියා.මම රාජ්ට මේ ගැන මුකුත්ම කියලා තිබ්බෙ නෑ .මොකද එයා ඉන්නේ බිස්නස් හින්දා ටෙන්ශන් එකේ නිසා.මට ඕන උනෙත් එයාට උදව්වක් කරන්න.අනික මම වැරදි ගමනක් නෙමෙයිනේ යන්නේ.

 එදා මම ඇඳගෙන ගියේ ටිකක් හිර  කොට ගවුමක් .ඒකෙන් මගේ ඇග එහෙම හොදට කැපිලා පේනවා. මගේ තන් දෙකේ කානුව එහෙම ඉස්සිලා පේනවා.මම සාමාන්‍යයෙන් එහෙම තමයි අදින්න කැමති.අපි ඉන්න සමාජේ එක්ක ඒවා සාමාන්‍ය දේවල්. මම කොෆී ශොප් එකට යනකොට නිර්මාල් ඇවිල්ලා හිටියේ.මමත් විනාඩි 20 ක් විතර පරක්කු උනා  ට්‍රැෆික් එක නිසා.නිර්මාල් මාව දැක්ක ගමන් පුදුම වෙලා වගේ නැගිටලා මගේ දිහා බලන් හිටියා..මම එයා ඉන්න ටේබල් එක ලගට ගිහින් අත දික්කරලා හායි නිර්මාල්,කොහොමද ඔයාට කියලා අහනකොට තමයි එයා පියවි සිහියට ආවේ.එයත් හායි නිශී කියලා මට අතට අත දීලා ,පුටුවක් පෙන්නලා වාඩි වෙන්න කියලා කිව්වා.

ඊට පස්සේ නිර්මාල් කූල් ඩ්‍රින්ක්ස් දෙකක් ඕර්ඩර් කරා.පස්සේ අපි කතා කරන්න පටන් ගත්තා.ටික වෙලාවක්  ඔහු කතා කර කර ඉන්න ගමන් එයාගේ කකුලක් මගේ කකුලක වැදුනා.මම හිතුවා වැරදිලා වෙන්න ඇති කියලා.ඒත් දෙපාරක් තුන් පාරක්ම උනා.පස්සේ එයා මගේ පුටුව ලග තිබ්බ පුටුවට ඇවිත් කතා කරන්න ගත්තා.අපි බිස්නස් ගැන කතාව ඉදිරියටම කරගෙන ගියා.අපේ බිස්නස් ගැන නිර්මාල්ට කියන කොට එයා අය්යෝ නිශී ඒ ගැන බය වෙන්න එපා .අපි මොනා හරි කරන්න බලමුකෝ කියලා මගේ කකුලක් උඩින් එයාගේ අත තිබ්බා.මතකනේ මම ඇදන් ඉන්නේ කොට ගවුමක් කියලා.වාඩි උනාම කකුල් දෙකම එලියේ.මටත් මුකුත් කරන්න විදියක් නෑ .

එයා එහෙම්ම අත තියාගෙන ඩ්‍රින්ක් එක බිබි කතා කරනවා.එයා කිව්වා අපේ බිස්නස් එක ගොඩ දාගන්න ඕනම හෙල්ප් එකක් දෙන්නම් කියලා.මමත් ගොඩක් ස්තුති කිව්වා එයාට.ටික වෙලවක් යනකොට මට තේරේනවා එයාගේ අතින් මගේ ගල් දෙක හරිය අතගානවා. මගේ කලවා හරියට වගේ වෙනකන් අත ගානවා.මමත් ගොඩ දවසකින් ෆීලින්ග් එකක් අරන් හිටියේ නෑ .මොකද රාජ් ඉන්නේ ප්‍රශ්න වල.එයා ආපු ගමන් නිදා ගන්නවා.මගේ හැගීම් යට පත් කරන් තමයි මම දැන් සෑහෙන්න කාලෙක ඉදන් ඉන්නේ.නිර්මාල් ක්රන දෙයින් මගේ හැගීම් ඇවිස්සෙන්න ගත්තා.නිර්මාලුත් හෙන හැන්ඩියා.සුදුයි හොද උස මහත.ජිම් යන බොඩි එකක් තිබ්බේ.එයා එහෙම්ම මගේ හුත්තත් හෙමින් හෙමින් අත ගාන්න ගත්තා.පස්සේ වේටර් එතනට බිල් එක අරන් ආපු නිසා නිර්මාල් අත අරගෙන බිල් එක ගෙව්වා.

               පස්සේ නිර්මාල් මට කිව්වේ එයා එක්ක එකම එක දවසක් ඉන්න ආවොත් අපේ  බිස්නස් එක ඉහලටම අරන් යන්න උදව් කරනවා කියලා.මට කල්පනා උනේ එයා එක්ක ඉන්න එක ගැන නෙමෙයි අපේ බිස්නස් එක ගැන.මොකද මම දන්නවා රාජ් ඉන්න තත්වේ.මට කල්පනා උනේම මොන විදියකින් හරි රාජ්ට උදව්වක් වෙන්න තිබ්බනම් ඇති කියන එක.මම නිර්මාල්ට මන් හිතලා බලලා මගේ තීරණය කියන්නම් කියලා එයාට සමු දීලා කොෆී ශොප් එකෙන් එලියට බැහැලා ආවා.නිර්මාල් මට බල කරේ නෑ.එයා කිව්වේ එයා බලන් ඉන්නවා කියලා හොද උත්තරයක් ලැබෙයි කියලා.

මම ගෙදර ගිය වෙලාවේ ඉදන්ම කල්පනා කරේ නිර්මාල්ගේ යෝජනාව ගැන.මට රාජ්ව මේ විදියට දකින්නත් බෑ මොකද එයා ඉන්නේ සෑහෙන්න අප්සට් එකේ.අනික නිර්මාල් වගේ කෙනෙකුගේ ඇගට යට වෙන්න මොන කෙල්ලද ආස නැත්තේ.ඉතින් මන් ඒ ගැනම හිත හිත ඉන්නකොට රාජ් ආවා.ඇවිල්ලා එයා මගේ නලල ඉබලා ගුඩ් නයිට් මැනික කියලා නිදා ගන්න ගියා.එයා තාම ඉන්නේ බිස්නස් ගැන අවුලෙන්.මමත් රාජ්ගේ නලල ඉබලා ගුඩ් නයිට් කියලා එයාගේ තුරුලට ගිහින් නිදා ගත්තා.කොහොමහරි මමයි , නිර්මාලුයි දවස් තුනක් විතර කෝල් එකක්වත් ෆේස්බුක් චැට් එකක්වත් කරේ නෑ .එයාත් මට මැසේජ් එකක්වත් එව්වේ නෑ .මම දන්නවා එයාට මගේ උත්තරය දෙනකන් එයා මට කෝල් කර කර බල කරන්නේ නෑ කියලා..දවස් තුනකට පස්සේ මම නිර්මාල්ට කෝල් එකක් ගත්තා.එයා ගත්තා ගමන් කිව්වේ මන් දැනගෙන හිටියා නිශී ඔයා මට කතා කරයි කියලා.මම දවස් තුනක් තිස්සේ මේ කෝල් එක බලාපොරොත්තුවෙන් හිටියේ කිව්වා.

පස්සේ මම නිර්මාල්ගෙන් ඇහුවා අපි කොහේද හම්බෙන්නේ කියලා . මට දවස් දෙකයි තියෙන්නේ නිර්මාල්,මොකද අද රාජ් බිස්නස් වැඩ වගයකට කොලබින් පිට යන්න ඉන්නේ.හවස් වෙනකොට රාජ් යන කතාවක් තමයි කිව්වේ කියලා මම නිර්මාල්ට කිව්වා.පස්සේ එයා ඕකේ නිශී අපි එහෙනම් එදා හම්බුන කොෆි ශොප් එකෙදීම හවස 6 ට හම්බෙමු කිව්වා.එයා කිව්වා එදාඇදන් ආපු ෆ්‍රොක් එකම ඇදන් එන්න කියලා.ඒක ඇන්දම මම පට්ට සෙක්සිලු.එයා ආසයිලු ඒ ගවුමට.මගේ මුලු ඇගම කැපිලා පේන්වලු.එයා ආසයිලු මාව එයාගේ වයිෆ් වගේ එක්කන් යන්න.මමත් හිනාවෙලා හා ඕකේ කියලා ෆෝන් එල තියලා රාජ්ගේ බිස්නස් වැඩේට යන්න ඇදුම් ලෑස්ති කරන්න ගත්තා.පස්සේ 4ට විතර රාජ් ගෙදර ඇවිත් ලෑස්ති වෙලා ගියා.

කතාව එක කොටසකින් ඉවර කරන්න හිතාගෙන හිටියේ.ඒත් ලියන්න ගත්තම ඔක්කොම පැහැදිලිව ලියන්න ඕනනේ.ඒ හින්දා මේ කොටස  මෙතනින් නවත්තනවා .ඉලග කොටසේ කතාව ඔක්කොම දාලා ඉවර කරන්න හිතාගෙන ඉන්නවා.එහෙනම් දෙවෙනි කොටසෙන් හම්බෙමු.ඔයාලා මේ කතාවට ආසනම් .ඉස්සරහට යනවට කැමති නම් ලයික් කොමේන්ට් එකක් දාලා ශෙයාර් පාරක් දාගෙනම යන්න .

මතු සම්බන්ධයි෴  ✳️✳️✳️

කතෘ- ඇඩ්මින් #රාජ් ⚜️⚜️⚜️

Comments

Popular posts from this blog

සුරනි 💟 06

මගේ වයිෆ් උදානි 💟 11

සුරනි 💟 05